خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شورای شهر مشهد:

رسالت روابط عمومی شورای شهر اطلاع‌رسانی صریح و شفاف است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۸۲

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رسالت ما در روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد، اطلاع‌رسانی سریع، صریح، شفاف و دقیق حول محور فعالیت‌های شورای اسلامی شهر بوده و خواهد بود.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد شیخانی با بیان اینکه امروزه در نظامات اداری و فرآیندهای مختلف، «شفافیت» به عنوان یک اصل اساسی شناخته می‌شود، اظهارکرد: بنا به رسالت و مسئولیت کاری، از ابتدای فعالیت شورای ششم شهر مشهد تاکنون، پیوسته باورمند به این مهم بوده‌ایم و روابط عمومی، به عنوان پل ارتباطی شهروندان و منتخبان آنها در شورای شهر، سعی کرده در مسیر شفافیت گام بردارد.

وی با بیان اینکه شفافیت همیشه سد محکمی در برابر حاشیه‌سازانی بوده که با اهداف شخصی و سیاسی مطالبی را مطرح می‌کنند، گفت: با تکیه بر همین اصل و تشریح بی‌پرده و بی‌کم‌وکاست موضوعات مختلف، سعی کرده‌ایم با جریان‌ها و افرادی که سعی در تشویش اذهان عمومی و کم‌رنگ کردن تلاش‌ها و اقدامات مختلف در بدنه مدیریت شهری دارند، تقابل کنیم.

شیخانی افزود: رسالت ما در روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد ، اطلاع‌رسانی سریع، صریح، شفاف و دقیق حول محور فعالیت‌های شورای اسلامی شهر بوده و خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امیدواریم همه در کنار هم، با دغدغه‌مندی واقعی نسبت به مسائل شهر مشهد، در مسیر حق و حقیقت گام برداریم و با پایبندی به ابتدایی‌ترین اصول و مبانی اخلاقی، موجبات پیشرفت روزافزون مشهد، جهانشهر برکت و کرامت را فراهم آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز