خبرگزاری کار ایران

فاز جدید پاسخگویی روابط عمومی هوشمند شورای شهر/ سامانه ۱۳۷ میزبان اعضای شورای شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۴۲

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد از حضور و پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری، خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد شیخانی در گفت و گویی با بیان اینکه یکی از رویکردهای شاخص شورای ششم، ارتباط مستقیم و پیوسته با مردم است، اظهارکرد: بر همین اساس، راه‌های ارتباطی مختلفی را روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد تعریف کرده است.

وی گفت: در گام اول، نشست‌های «پای حرف مردم» تعریف شد تا با برگزاری جلسات هفتگی، در مناطق مختلف شهری، به ویژه مناطق کم‌برخوردار و محلات هدف بازآفرینی، بتوانیم ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با منتخبان خود در شورای اسلامی شهر را فراهم آوریم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: امروزه شاهد گسترش نفوذ فضای مجازی در بین عموم مردم هستیم؛ برهمین اساس، سعی کردیم در فضای مجازی نیز فرصتی برای طرح مسائل و سئوالات شهروندان ایجاد کنیم و لذا نشست‌های مجازی «روی خط پاسخگویی» با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

شیخانی با بیان اینکه یکی از در دسترس‌ترین راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری مشهد، سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ است، تصریح کرد: برهمین اساس، به منظور تسهیل ارتباط مجاوران بارگاه منور رضوی با اعضای شورای شهر، شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا با استفاده از این ظرفیت، بتوانند به صورت مستقیم با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند.

وی گفت: شهروندان عزیز مشهدی می‌توانند هر هفته ۳شنبه‌ها، از ساعت ۹ الی ۱۱ از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ با اعضای شورای شهر مستقیما ارتباط برقرار کنند و به طرح مسائل و مشکلات خود بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز