خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس آگاهی در خصوص فروش لوازم یدکی تقلبی خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۴۵

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار در خصوص فعالیت افراد سودجو در زمینه فروش قطعات یدکی تقلبی، به شهروندان توصیه کرد که برای تعویض قطعات مصرفی خودرو حتما به نمایندگی‌های مجاز شرکت های خودرو ساز مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله چولکی در تشریح جزئیات این هشدار گفت: شرایط اقتصادی أخیر و افزایش قیمت ها منجر شده تا مجرمان به سمت تولید و توزیع لوازم یدکی و مصرفی تقلبی خودرو روی بیاورند.

وی افزود: این افراد سودجو با تهیه و تولید لوازم یدکی و مصرفی بی کیفیت خودرو، چاپ و تهیه بسته‌بندی‌ شرکت‌های معتبر و الصاق انواع برچسب مربوط به شرکت‌های معتبر، اقدام به پلمب کردن آن ها به گونه ای حرفه‌ای و غیر قابل شناسایی می کنند.

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به خریداران این قطعات توصیه کرد: خرید و تهیه روغن موتور، ضدیخ، لنت ترمز، لوازم یدکی و مصرفی خودرو از نمایندگی های مجاز شرکت های معتبر و با اخذ فاکتور رسمی صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: تعویض قطعات یدکی و مصرفی خودرو حتما در نمایندگی‌های مجاز شرکت های خودروساز و با اخذ فاکتور رسمی انجام شود.

چولکی گفت: استفاده از لوازم یدکی و مصرفی تقلبی خودرو، خطرات جانی و مالی فراوانی را برای مردم ایجاد می کند بنابراین وزارت صمت می بایست هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را برای پیشگیری از این موضوع انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص قطعات یدکی تقلبی خودرو برای بررسی با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز