خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس آگاهی فراجا اعلام کرد:

کشف 153 خودروی مسروقه در 14 استان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۷۲۳

جانشین پلیس آگاهی فراجا از اجرای سومین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه در دی ماه سال جاری به مدت سه روز به طور همزمان در 14 استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار فرامرز به‌گذر در تشریح جزئیات این خبر گفت: از جمله مهمترین جرایمی که همواره می تواند امنیت هر جامعه را تحت تاثیر خود قرار دهد سرقت خودرو بوده که علاوه بر سود مالی حاصل از سرقت در برخی از موارد نیز سبب سرعت بخشیدن در ارتکاب سایر جرایم از جمله سرقت از مغازه منزل ، آدم ربایی، قتل، اعمال منافی عفت وغیره می شود.

وی افزود: یکی از عمده اقداماتی که همواره این پلیس را در جهت کنترل این جرم پیش رو قرار داده اجرای طرح های عملیاتی مقطعی بوده که استمرار و پیگیری آن در بلند مدت نتایج ملموس و قابل قبولی را در برخواهد داشت.

جانشین پلیس آگاهی فراجا با اشاره به ضرورت اجرای مستمر طرح مبارزه با سارقان وسایل نقلیه گفت: سومین مرحله از طرح مبارزه با سارقان خودرو به طور همزمان به مدت سه روز، ماه گذشته در 14 استان که حدود 85 درصد از وقوعات کشور را شامل می شود اجرا شد.

وی گفت: طی این بازده زمانی در این طرح 153 دستگاه خودرو و همچنین در خلال اجرای طرح تعداد 80 دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

به‌گذر با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح مبارزه با سارقان و مالخران خودرو و  کاهش و کنترل نسبی وقوعات جرم و افزایش کشف می باشد، گفت: کاهش زمان کشف تا وقوع، ارتقاء امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش روانی جامعه ، ناامن کردن محیط برای فعالیت سارقان و پیشگیری از جرم از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی ضمن هشدار به شهروندان به اینکه از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنید، گفت: از به جای گذاشتن سوئیچ اتومبیل خود بر روی آن جداً بپرهیزید وهمیشه خودرو خود را به تعمیرگاه‌های غیر مجاز و ناشناس نسپارید چون امکان ساختن سوئیچ آن و سپس سرقت خودرو بسیار زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز