خبرگزاری کار ایران

تفاهم‎‏نامه ساخت ۲۰ مدرسه جدید در نیشابور امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۸۸

در جلسه‌ای که با حضور مسئولان نیشابور و رئیس نوسازی و تجهیز خراسان‌رضوی برگزار شد تفاهم‎‏نامه ساخت ۲۰ مدرسه جدید به امضا رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی قاضی مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: امروز به عنوان یک روز ماندگار دیگر در تاریخ شهر نیشابور به ثبت می‎رسد.

وی افزود: در جلسه‎ای، موضوع ساخت وکیلی ۹۹ به عنوان هنرستان دخترانه نیز در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد پیگیری لازم انجام شود تا این آموزشگاه در مهرماه سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: پروژه بزرگ مجتمع آموزشی وکیلی ۱۰۰ درحال اجراست. سالن ورزشی و دیوارکشی دور آموزشگاه انجام شده و مشکل اصلی ما در آن مجموعه، انشعابات آب، برق و گاز است که باید با همت مسئولان شهرستان برطرف شود.

قاضی بیان کرد: هنرستان دخترانه وکیلی ۹۹ با هفت رشته پیش بینی شده است و می‎تواند بخش زیادی از نیاز‌های متقاضیان رشته‌های هنرستانی را برطرف کند و تفاضای ما این است که در کنار اتمام پروژه ساختمانی، پیش بینی‌های لازم به منظور تامین تجهیزات و نیروی انسانی انجام شود.

وی به تشریح پروژه مجتمع آموزشی وکیلی ۱۰۰ به عنوان بزرگ‎ترین مجتمع آموزشی کشور و استان پرداخت و تصریح کرد: در فاز اول پروژه عظیم وکیلی ۱۰۰، دبیرستان متوسطه دوره اول ۱۲کلاسه با دوهزار و ۷۰۰ متر زیربنا ساخته می‌شود و علاوه بر آن در این پروژه خوابگاه، سلف سرویس و آمفی تئاتر، هنرستان ۹کلاسه و دبیرستان ۱۸کلاسه نیز ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز