خبرگزاری کار ایران

مشخصات بهترین دوربین مدار بسته مخفی و کوچک

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۳۹۵

دوربین های کوچک که به اسم دوربین های مخفی و انگشتی نیز شناخته می شوند، در ابتدا برای اهداف تحقیقاتی و علمی طراحی شدند. پس از موفقیت این دوربین در آزمایشگاه ها، مراکز علمی و مراکز نظامی، برای کاربردهای دیگری نیز مورد استفاده قرار گرفت. به عنوان مثال، این روزها دوربین مدار بسته ارزان، مخفی و کوچک یکی از اجزای ضروری دزدگیر سرقت هستند.

ویژگی دوربین مخفی کوچک

امروزه از دوربین های مخفی کوچک برای انجام عملیات های مخفی و نامحسوس استفاده می شود. به همین دلیل به دوربین های جاسوسی نیز معروف هستند. دوربین هالوژن، دوربین مداربسته آینه ای، دوربین مداربسته مینیاتوری معمولی، دوربین مداربسته مینیاتوری پین هول و دوربین مداربسته ردیاب از مدل های مختلف دوربین مخفی کوچک هستند.

در یک سیستم مخفی، برای محافظت از حریم خصوصی افرادی که ممکن است در ویدیو ظاهر شوند، باید دسترسی محدودی به مطالب ضبط شده وجود داشته باشد. به طور معمول، سیاست هایی برای اطمینان از استفاده از فیلم دوربین برای هدف مورد نظر اعمال می شود. این سیاست ها برای اطمینان از این است که فیلم تولید شده برای هیچ چیز دیگری به جز نظارت تصویری و صوتی مجزا استفاده نمی شود.

نکته: نصب دوربین مداربسته مخفی معمولا باید با مجوز انجام شود. زیرا نصب دوربین های مدار بسته معمولا حساسیت های زیادی را در بین مردم ایجاد می کند و نصب این گونه دوربین ها در اماکن عمومی غیرقانونی تلقی می شود. اما افرادی که نیاز مبرم به نصب دوربین مداربسته مخفی دارند باید با مراجعه به پلیس یا مراجع قضایی نسبت به نصب دوربین مداربسته مخفی شکایت کرده و مجوز لازم را دریافت کنند. اگر مجوز نصب دوربین مداربسته مخفی را نداشته باشید و مردم شکایت کنند، جریمه سنگین یا پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

مزایای دوربین مدار بسته کوچک

  • با توجه به حجم کم و سهولت نصب می توان در مکان ها و فضاهای مختلف به راحتی استفاده کرد.
  • این دوربین ها قابلیت تشخیص صدا و انتقال دو طرفه صدا را دارند و قابلیت ضبط و پخش صدای محیط را نیز دارند.
  • این دوربین ها همچنین دارای فناوری (wi-fi) هستند و قابلیت اتصال به مودم را دارند.
  • برخی از این نوع دوربین ها بی سیمی بوده و دارای باتری داخلی هستند.
  • شما می توانید از طریق تلفن همراه خود به دوربین متصل شوید و صدا و تصویر را مشاهده و گوش دهید.
  • دوربین های مداربسته مخفی معمولا دارای ماوس CCD هستند.
  • برخی از این دوربین ها مجهز به دید در شب IR نیز می باشند.

مشخصات بهترین دوربین مدار بسته مخفی  و کوچک

 

معایب دوربین مدار بسته مخفی و کوچک

یکی از مهم ترین معایب استفاده از این نوع دوربین ها نیاز به مجوز قانونی برای استفاده از آنها است. هنگام خرید دوربین مداربسته بندانگشتی، باید از مراجع قانونی نیز مجوز دریافت کنید. زیرا اگر افراد خصوصی از ضبط تصاویر شخصی آن ها از طرف شما توسط این دوربین ها شکایت کنند، برای شما بسیار دردسر ساز خواهد شد.

در برخی از این نوع دوربین ها به دلیل داشتن دید در شب IR امکان مشاهده نور مادون قرمز از دوربین وجود دارد و قیمت کمتری نسبت به قیمت دوربین مداربسته دید در شب دارند.

کاربرد دوربین مدار بسته کوچک

شاید این دوربین کوچک باشد ولی این به منزله کم بودن کاربردهای آن نسبت به دوربین های بزرگتر نیست درادامه چند نمونه از کاربرد های این نوع دوربین را خواهیم دید.

امنیت

فناوری پیشرفته دوربین‌های کوچک شما را نه تنها یک قدم، بلکه از هر سارق یا دزدی که ممکن است قصد نفوذ به حریم خصوصی شما را داشته باشد، قرار می دهد.

مراقبت از کودکان

دوربین مداربسته کوچک در دسته دوربین مداربسته برای خانه قرار میگیرد. دوربین های کوچک به شما این امکان را می دهند که در حین کار یا زمانی که آنها را در خانه رها کرده اید مراقب فرزندان خود باشید. در حالی که داشتن یک پرستار بچه مورد اعتماد حیاتی است.

مشخصات بهترین دوربین مدار بسته مخفی  و کوچک

حیات وحش و مصارف زیست محیطی

دوربین های مداربسته حیات وحش دوربین های مخفی تخصصی هستند که به طور گسترده توسط متخصصان در سراسر جهان برای عکاسی از حیواناتی که به طور طبیعی عمل می کنند استفاده می کنند. آنها می توانند در لونه ها و مناطق حیوانات بدون شناسایی آنها دوربین نصب کنند تا حیوانات نترسند.

ساخت فیلم

فیلمسازان آماتور با بهره گیری از فناوری در حال تغییر و پیشرف لنز که در دوربین‌های کوچک ادغام شده‌اند، اکنون می‌توانند جلوه‌های بصری جالب و چشم‌نوازی را بر روی فیلم‌های خود ایجاد کنند که معمولاً با استفاده از دوربین‌های معمولی قابل دستیابی نیستند.

نظارت برای افزایش بهره وری کارکنان

دوربین های مخفی علاوه بر ایجاد حس امنیت در محیط کار، برای نظارت بر فعالیت و بهره وری کارکنان شما نیز عالی هستند. علاوه بر این، داشتن یک دوربین برای ضبط جلسات داخلی یا کسانی که با شرکای مهم دارند، می تواند به طور بالقوه عاملی در برنامه ریزی استراتژی های تجاری آینده باشد.

دوربین های مخفی برای بازاریابی و جمع آوری اطلاعات و آمارگیری

درک نیازهای مصرف کننده همواره بهترین استراتژی برای بهبود یک کسب و کار بوده و یکی از راه های انجام این کار تماشای آنهاست. دفعه بعد که در فروشگاه هستید، از نزدیک نگاه کنید، ممکن است جلوی دوربین باشید.

دوربین مدار بسته فلتی مخفی

دوربین مداربسته فلت با کیفیت 10 مگاپیکسل 4k و فول اچ دی کوچکترین دوربین مداربسته بی سیم محسوب می شود. اندازه چشمی این دوربین مداربسته 1 سانت در 1 سانت است و با سیم به طول 20 سانتی متر به فرستنده وای فای و باتری متصل می شود. آنتن این دوربین مخفی کوچک در محیط باز می تواند تصاویر را تا فاصله 20 متری به تلفن همراه ارسال کند.

خرید دوربین مدار بسته کوچک و ارزان

تجهیزاتی که قرار ارتباط مستقیمی با امنیت و آرامش ما دارند باید کیفیت قابل قبولی داشته باشند. به یاد داشته باشید که تنها یک دوربین اصلی و با کیفیت می تواند تمام انتظارات شما را برآورده کند. بنابراین بهتر است دوربین ها را فقط از فروشگاه های معتبری که محصولات اورجینال می فروشند و خدمات پس از فروش خوبی دارند خریداری کنید.

نمایندگی دوربین مدار بسته آیریویژن با هدف جلب رضایت مشتری اقدام به واردات و طراحی سیستم های امنیتی ضد سرقت با دقت و وسواس فراوان نموده است. تمامی محصولات این فروشگاه اورجینال بوده و دارای خدمات پس از فروش می باشد. در صورت تمایل به خرید دوربین مخفی کوچک و یا سوالاتی در این خصوص شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب دوربین های مخفی دریافت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز