خبرگزاری کار ایران

فتاح در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور مردم مسئولیت‌ها را سنگین‌تر کرد/ آنچه سرنوشت را رقم می‌زند بعد از خدا، مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۷۳

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: حضور مردم حتما و قطعا مسئولیت مدیران و مقامات را بیشتر کرد، ما همه خاک پای مردم هستیم اگر توفیقی در نظام و در کارها است متعلق به مردم است. در این عرصه عظیم آن چه که سرنوشت را رقم می‌زند بعد از خداوند متعال، این مردم هستند.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با حضور مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه مشکلات و وظیفه مسدولان در قبال این اقدام مردم گفت: مردم عزیز ما ۴۴ سال است که در روز ۲۲ بهمن می‌آیند و امسال از آن ۴۴ سال قبلی قوی‌تر، پرشورتر، انقلابی‌تر و گسترده‌تر به صحنه آمدند. انگیزه امسال هم قوی بود چراکه برخی از دشمنان شعار می‌دادند که جمهوری اسلامی ۴۴ سالگی را نمی‌بیند اما به تماشای این حضور مردم نشستند.

وی ادامه داد: دشمنان هر سال همین شعار را می‌دهند اما مردم همواره پرشورتر در صحنه حاضر می‌شوند. این مردم باهوش هستند، بصیرت دارند، به خوبی شرایط را تحلیل و محاسبه می‌کنند و حرف حضرت آقا را گوش می‌دهند.

فتاح خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن واقعا یک روز به یاد ماندنی شد، غربی‌ها تصاویر حضور مردم را دیدند و شرایط را با ماهواره‌ها به دقت رصد کردند. اگرچه ممکن است که نمایش نداده باشند و اقرار و اعتراف نکنند اما به خوبی می‌بییند و این درس بزرگی برای آن‌هاست که با حضور این مردم به جایی نمی‌رسند.

وی تصریح کرد: مردم ممکن است از گرانی‌ها، از مشکلات، از بعضی مسائل و از امثال بنده نارضایتی داشته باشند ولی این‌ها را قاطی مساله اصلی نمی‌کنند. این انقلاب ریشه دارد و ریشه‌اش هم طیبه است امام، شهدا و حاج قاسم ریشه‌های انقلاب هستند و با این ریشه‌ها و این مردم تلاش‌های دشمنان به جایی نخواهد رسید.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به حضور مردم و مسئولیت مقامات و مدیران نسبت به آن، گفت: حضور مردم حتما و قطعا مسئولیت مدیران و مقامات را بیشتر کرد، ما همه خاک پای مردم هستیم اگر توفیقی در نظام و در کارها است متعلق به مردم است و ما هم عضوی از مردم هستیم. در این عرصه عظیم آن چه که سرنوشت را رقم می‌زند بعد از خداوند متعال، این مردم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز