خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای نگهبان:

مردم نشان دادند انقلاب خودشان را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۷۵۴

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که زمان‌شناس هستند و انقلاب خودشان را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، هادی طحان‌نظیف گفت: مردم در طول این ۴۴ سال با نگاه جدیدی که این انقلاب به آن‌ها داد دستاورد‌های مهم و بزرگی را در حوزه‌ها علمی، فناوری، پزشکی و موضوعات مختلف رقم زدند.

سخنگوی شورای نگهبان، این رشد و بالندگی را محصول ولایتمداری مردم عنوان کرد و افزود: یکبار دیگر تجدید بیعت مردم با آرمان‌های نظام و امام (ره) و مقام معظم رهبری و شور و نشاط و بالندگی را شاهد بودیم.

طحان نظیف عنوان کرد: مسئولان باید قدردان این حضور و شکوه باشند و بهترین قدردانی این است که خدمت خالصانه‌ای را برای مردم داشته باشیم. این حضور آثار بسیار بابرکتی دارد تا وقتی که این حضور وجود داشته باشد می‌توانیم فتنه‌های دشمن را بی‌اثر بدانیم.

وی این حضور را تاریخی عنوان و خاطرنشان کرد: یکبار دیگر مردم نشان دادند که زمان‌شناس هستند و انقلاب خودشان را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند و مشکلاتی که داریم را با یاری و کمک خداوند و در کنار یکدیگر برطرف می‌کنیم و هر روز پیشرفت‌های بزرگی را با همین مردم رقم می‌زنیم.

سخنگوی شورای نگهبان درباره پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دشمنان ملت ایران اظهار کرد: ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاش و حضور بابرکت مردم را می‌بینیم و این به طرف مقابل پیام می‌دهد که اگر مشکلاتی داریم خودمان با یاری خداوند و دست در دست هم برطرف می‌کنیم و مشکلات باعث نمی‌شود که از انقلاب دست بکشیم.

 طحان نظیف عنوان کرد: تا زمانی که حضور پرشور مردم باشد فتنه‌ها و دشمنی‌ها هر اندازه هم که باشد بی‌اثر خواهد بود و با یاری خداوند و دست در دست هم مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز