خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر:

هیچ اتفاقی ارادت مردم نسبت به انقلاب را کم نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۵۱۵

رئیس جمعیت هلال‌احمر بزرگترین دستاورد این جمعیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را ارتقای سرمایه اجتماعی آن نزد مردم دانست.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: بزرگترین دستاورد جمعیت هلال‌احمر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتقاء سرمایه اجتماعی و مقبولیت آن نزد مردم بوده است.

وی با اشاره به خدمات امدادی که توسط امدادگران جمعیت هلال احمر، در زمان بحران ارائه می‌شود، ادامه داد: حضور موثر امدادگران هلال‌احمر در بحران‌ها و وقایع و نجات جان مردم از دیگر دستاوردهای هلال‌احمر است.

کولیوند با بیان اینکه حضور جمعیت هلال‌احمر در عرصه‌های بین‌المللی از دیگر دستاوردهاست؛ گفت: ارائه خدمات توانبخشی، تولید اندام مصنوعی و گیاهان دارویی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر دستاوردهای جمعیت هلال‌احمر پس از پیروزی انقلاب و در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و موثرتر به مردم بوده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان افزود: هر زمان که نیاز به حضور جمعیت هلال‌احمر بوده برای رفع کمبودهای دارویی، درمانی و… هلال‌احمر در صحنه حاضر بوده است.

کولیوند همچنین از خدمات‌رسانی این جمعیت در غرفه‌ها و چادرهای برپاشده و نمایشگاه خدمات هلال احمر نیز بازدید کرد و در جمع عوامل و نیروهای امدادی گفت: حضور مردم در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی‌بسیار پرشور و پررنگ بود و نشان داد که مردم ما همانگونه که چهل سال پیش انقلابی بودند، همانطور انقلابی مانده‌اند و هیچ اتفاقی ارادت مردم را نسبت به انقلاب کم نمی‌کند.

کولیوند افزود: امدادگران هلال‌احمر در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، برای ارائه خدمات امدادی، درمانی، آموزشی و بشردوستانه حضور دارند. برپایی نمایشگاه، میز خدمت، حضور آمبولانس‌ها و چادرهای اسکان برای سالمندان از جمله اقدامات هلال‌احمر در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز