خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز مددکار اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۹۷۴

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی، ولادت با سعادت امام علی(ع)، روز پدر و روز مددکار اجتماعی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ متن پیام پیرحسین کولیوند به شرح زیر است: 

《به نام خدا

سیزدهم رجب زادروز فرخنده مولای متقیان امیرمومنان امام علی(علیه السلام) را به همه حق جویان عالم و پویندگان راه حقیقت و همه یکتاپرستان و آزادگان و عدالت طلبان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

تبریک ویژه تر خود را به محبین و موالیان و شیعیان آن امام همام تقدیم می دارم که سیره عملی حضرت را همواره نصب العین و الگوی سبک زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار داده اند.

این مناسبت مسعود و سراسر نور و سرور برای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر که اهداف الهی- انسانی خویش را با تاسی از مسلک و مرام و وصایای پدر معنوی شان، امام علی (ع)، برگزیده و در مسیر خدمت بی منت به انسانها گام برداشته و برای تسکین آلام بشری از هرگونه تلاشی فروگذار نیستند همچون فعالیت شبانه‌روزی و بی‌منتی که در زلزله خوی انجام می‌دهند، شادی و شعف مضاعفی به همراه دارد.

این روز مبارک در گاهنامه رسمی‌کشورمان به عنوان روز مددکار اجتماعی نیز نامگذاری شده است و وجه تسمیه آن اهتمام ویژه امیرالمومنین(ع) در سرتاسر حیات طیبه شان نسبت به دستگیری از محرومان و نیازمندان و مددخواهان با حفظ کرامت انسانی آنهاست.

مددکاران جمعیت هلال احمر کشور عزیزمان نیز با اقتدا به آن حضرت، با جان و مال و سرمایه دانش و مهارت و اعتقاد عمیق قلبی و روحی، در رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان، بالاخص نیازمندان دارو و درمان، همت می‌گمارند.

اینجانب در پایان کلام  ضمن تبریک مجدد سالروز ولادت امام علی (ع) به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر، روز مددکار اجتماعی را گرامی داشته و خدمات ارزنده این عزیزان را در جهت نیل به سلامت و عدالت اجتماعی و رفع گرفتاری از جمیع دردمندان ارج می‌نهم.

                پیرحسین کولیوند

              رئیس جمعیت هلال احمر

               جمهوری اسلامی ایران》

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز