خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال‌احمر:

هوشمند سازی خدمات جمعیت هلال احمر در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۱۱

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: هوشمند سازی خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر در دستور کار است زیرا این مسیر زمینه توسعه برنامه‌ها و فعالیت های این نهاد را به خوبی فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایلنا پیرحسین کولیوند امروز( ۹ دی ماه) در نشست شورای معاون و هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ضایعه درگذشت امدادگر این نهاد در حین ماموریت بسیار جانسوز بود و برای دو مصدوم امدادگر دیگر نیز شفای جاعل را خواستاریم و پیگر مشکلات این عزیزان هستیم تا صحت و سلامتی دوباره خود را بازیابند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: در فعالیت های جمعیت هلال احمر الگوهای دینی و قرآنی مختلفی هست که به عنوان چراغ راهنمای در مسیر خدمت قرار دارد و همه فعالیت ها باید در مسیر رضای خداوند متعال و بندگان باشد.

وی اظهارکرد: در حوزه آی تی و دیجیتال برای ارائه خدمات بهتر کاستی‌هایی داریم که برای حفظ منابع باید به این سمت حرکت کنیم و از تکنولوژی‌های نوین و هوشمند سازی خدمات بهره مند شویم زیرا همین افزایش خسارت ها به دلیل بی‌توجهی به کارهای هوشمندانه است.

کولیوند خاطر نشان کرد: هوشمندسازی خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر در دستور کار است زیرا این مسیر زمینه توسعه برنامه‌ها و فعالیت های این نهاد را به خوبی فراهم خواهد کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: تامین تجهیزات مورد نیاز نیز از دیگر برنامه‌ها است و برای خرید ۳۰۰ آمبولانس و ۶۰ خودرو امداد و نجات از طریق صلیب سرخ جهانی در حال رایزنی هستیم و بزودی این خودروها وارد کشور خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر کولیوند در پایان گفت : متاسفانه تحریم ها حتی به خودروهای امداد و نجات رسیده است و کشورهای استکباری در برابر این مسئله زورگویی می‌کنند اما صلیب سرخ جهانی همکاری ویژه ای در این زمینه دارد تا تجهیزات مورد نیاز وارد کشور شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز