خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

انسجام و یکپارچگی ملت ایران پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن برای تمام جهان بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۴۸۴

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: مردم کشور با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به دنیا مخابره می‌کند که این کشور تا زمان ظهور منسجم و یکچارچه باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خط خود را با دشمن مشخص می‌کنیم و می‌گوییم کشوری یکپارچه هستیم.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: این کشور با مردم متدین، براساس حکومت مردم سالار دینی‌، اراده ملت و محتوای اسلامی اداره می‌شود و تا زمانی که پرچم را به صاحب اصلی خود امام عصر(عج) تحویل دهد یکپارچه خواهد بود.

وی عنوان کرد: این راهپیمایی مشتی محکم علیه استمبار است و نشان داد تلاش دشمن و تحریم‌های ظالمانه ملت ایران را از راهپیمایی منصرف نمی‌کند و توطئه‌های دشمن نقش برآب می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی مردم به انقلاب را نشان داد

نماینده دیگر قزوین، آبیک و البرز در مجلس هم گفت: مردم با حضور در راهپیمایی امروز نشان دادند که پایبند ارزش‌های انقلاب بوده و یک حامی هستند و بزرگترین بازدارندگی برابر دشمنان دارد.

فاطمه محمدبیگی ادامه داد: دشمن در سال جاری برای عدم برگزاری ۲۲ بهمن همه تلاش خود را کرد اما این راهپیمایی پرشکوه‌تر از هر سال برگزار شد و با مرطمی بصیر و انقلابی چهل و چهارمین بهار انقلاب را دیدیم.

وی عنوان کرد: ایران به عنوان محور مقاوت مطرح است و اقتدار امروز ما با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست و انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز