خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل انتظامی کشور:

«امنیت» لازمه پیشرفت هر جامعه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۴۴۰

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز مردم با حضور گسترده خود پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد، اظهار داشت: همکاران انتظامی نیز در کنار مردم امنیت را که مقدمه پیشرفت هر جامعه ای است را تامین خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدرضا رادان" در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روزی است که مردم علاقه خود را به نظام و به نوعی کلیه نیروهای مسلح و از جمله کارکنان فراجا نشان می دهند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز مردم با حضور گسترده خود در سراسر کشور پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد، اظهار داشت: همکاران انتظامی نیز در کنار مردم امنیت را که مقدمه پیشرفت هر جامعه ای است را تامین خواهند کرد.

سردار رادان با بیان اینکه امروز روز روسیاهی دشمنان در مقابل ملت بزرگ ایران است، خاطر نشان کرد: مشاهده می کنیم که خیل عظیمی از مردم از اقشار مختلف برای تجدید پیمان با آرمان های امام و رهبری در این روز حضور پررنگی دارند.

وی افزود: مردم با این حضور پرشور و شکوه بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبری تجدید میثاق و ثابت کردند که پای این انقلاب و ارزش های نظام اسلامی ایستاده اند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به وحدت مردم تاکید کرد: استکبار و ابرقدرت ها این حضور میلیونی و باشکوه را ببینند و بدانند که ما تا پای جان پای انقلاب و ارزش هایمان ایستاده ایم و پشتیبان ولایت هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با اینکه چه توصیه ای به کشورهایی که برای ایران خط و نشان می کشند دارید، اظهار داشت: توصیه من به این کشورها این است که هیچ گاه کشور و نیروهای مسلح ما را مورد آزمایش قرار ندهند چراکه قطعا با آمادگی هایی که در نیروهای مسلح ما وجود دارد پشیمانی آنها حتمی است.

سردار رادان  در پایان حضور کارکنان انتظامی را امنیت ساز در این مراسم عنوان کرد و افزود: امنیت مقدمه هر کاری است و کارکنان انتظامی نیز با جان و دل در این مسیر انجام وظیفه می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز