خبرگزاری کار ایران

املت تن ماهی و قارچ یک غذای سریع و لذیذ

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۵۹

املت تن ماهی یک غذای بسیار سریع و خوشمزه است که می‌توانید آن را در روز‌هایی که مشغله زیاد کاری دارید درست کنید و از خوردنش لذت ببرید.

به گزارش ایلنا، املت تن ماهی یک غذای بسیار سریع و خوشمزه است که می‌توانید آن را در روز‌هایی که مشغله زیاد کاری دارید درست کنید و از خوردنش لذت ببرید.

 مواد لازم برای ۴ نفر

کنسرو تن ماهی ۱ قوطی

فلفل دلمه‌ای ۲ عدد

پیاز ۱ عدد

تخم مرغ ۴ عدد

قارچ ۲۰۰ گرم

جعفری ۱ دسته گوچک

روغن مایع، نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

طرز تهیه:

تن ماهی را پس از جوشاندن درون آبکش می‌ریزیم، سپس اجازه می‌دهیم روغن اضافی آن خارج شود. در ادامه فلفل دلمه‌ای را می‌شوییم، سپس به صورت نگینی ریز خرد می‌کنیم.

حالا قارچ را به صورت ورقه‌ای اسلایس می‌کنیم. در ادامه جعفری را روی به صورت ریز خرد می‌کنیم.

پیاز را به صورت نگینی ریز خرد می‌کنیم. یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می‌دهیم و مقداری روغن مایع درون آن می‌ریزیم، سپس پیاز را اضافه می‌کنیم.

حالا پیاز را تفت می‌دهیم تا سبک و شیشه‌ای شود، سپس فلفل دلمه‌ای را به همراه قارچ درون تابه می‌ریزیم و حرارت را زیاد می‌کنیم. در ادامه مواد را تفت می‌دهیم تا قارچ و فلفل دلمه‌ای آب بیندازد و کاملا سرخ شوند.

تن ماهی را به مخلوط سبزیجات اضافه می‌کنیم، سپس مخلوط می‌کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه جعفری را به مخلوط تن ماهی اضافه می‌کنیم و تفت می‌دهیم تا جعفری تغییر رنگ بدهد.

حالا تخم مرغ‌ها را به همراه نمک و فلفل سیاه درون یک کاسه مناسب می‌ریزیم و هم می‌زنیم تا بافت تخم مرغ‌ها از لختگی خارج شود. در ادامه تخم مرغ را به مواد تن ماهی اضافه می‌کنیم، سپس مخلوط می‌کنیم.

در نهایت اجازه می‌دهیم املت روی حرارت بماند تا تخم مرغ خودش را بگیرد و سفت شود.

منبع: فرارو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز