خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

ظرفیت های الیگودرز نقش مهمی در رفع مشکل اشتغال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۲۴۲

استاندار لرستان گفت :ظرفیتهای الیگودرز نقش مهمی در رفع مشکل اشتغال دارد.

به گزارش ایلنا ، فرهاد زیویار در حاشیه سفر به الیگودرز در جمع خبرنگاران گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای ارائه کارنامه دولت در یک سال گذشته است که در همین راستا سفرهای یک روزه به شهرستان های استان با هدف بهره‌برداری از خدمات صورت گرفته در دستور کار قرار دارد .

وی افزود: در سفر به شهرستان الیگودرز بخشی از برنامه دهه فجر امسال بود که بخشی از پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان به نمایندگی از سایر پروژه ها افتتاح و به بهره برداری رسید .

 استاندار لرستان تاکید کرد: ظرفیت های الیگودرز به گونه‌ای است که در آینده می‌تواند نقش مهمی در رفع مشکل اشتغال و توسعه این شهرستان ایفا کند .

زیویار اظهار داشت: اعتبار پروژه هایی که امروز در الیگودرز به بهره برداری رسید بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان ذکر شده که در قالب طرح های عمرانی و اقتصادی تعریف شده است.

وی ادامه داد: پارک بانوان یکی از پروژه هایی بود که با همت شهرداری و شورای شهر الیگودرز مقدمات اجرای این پروژه انجام گرفته و در برنامه امروز کلنگ زنی شد و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است .

وی اظهار کرد: گلخانه صنعتی هوشمند اسپانیایی فعال در زمینه کاشت صیفی و سبزیجات از دیگر پروژه های اقتصادی بود که با ۵۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی تکمیل و افتتاح گردید.

استاندار لرستان افزود: تعداد ۸ پروژه حوزه آب و فاضلاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز دیالیز و غربالگری بیماران سرطانی از دیگر پروژه های مهمی هستند که در سفر امروز مورد بهره برداری قرار گرفتند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز