خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان :

۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح و کلنگ زنی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۲۳۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح و کلنگ زنی شده است.

به گزارش ایلنا ، سیروس ابراهیمی روز جمعه - بیست یک بهمن -  در آیین کلنگ زنی فاز دوم شرکت صنایع غذایی دریاچه گهر لرستان، با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال بالغ بر ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه و طرح افتتاح و کلنگ زنی شده است، عنوان کرد: امروز هم‌ کلنگ فاز دوم صنایع غذایی گهر لرستان در قالب کارتن سازی بر زمین زده شد.

وی افزود: صنایع غذایی گهر در مساحتی معادل ۱۳۵ هکتار ایجاد شده که ۳۵ هکتار آن محصور و ۶ هکتار آن سوله است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: این مجموعه که سال ۸۷ راه اندازی شده به دلیل مشکلاتی که گروه امیر منصور آریا ایجاد کرده بود، تحت تملک بانک ملی قرار گرفت.

ابراهیمی بیان کرد: بانک‌ملی هم نتوانست اقدام خاصی برای برون رفت مشکلات مجموعه انجام دهد، تا اینکه امسال با سرمایه‌گذاری هلدینگ گلرنگ صنایع غذایی گهر از شرایط قبلی خارج شد.

وی افزود: پس از یک سال مذاکره و جلسه کلنگ زنی ایجاد خط تولید کارتن با ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰ تن کارتن در روز و با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان آغاز شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اشتغال‌زایی این مجموعه را در فاز اول ۵۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: طبق توافقی که با مدیرعامل مجموعه داشتیم قرار است یک شهرک صنعتی خصوصی در صنایع غذایی گهر ایجاد شود.

ابراهیمی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: صنایع غذایی گهر در یکی از بهترین نقاط استان جانمایی شده است، انتظار‌می‌رود سرمایه‌گذار بهترین استفاده را از این مجموعه در راستای تولید و اشتغال داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز