خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۱۵

مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی و کارشناسی بهمن ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به اعلام نتایج پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد برای آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه تمدید شد. 

فتحیان افزود: پذیرفته‌شدگان می‌توانند نتایج خود را از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org مشاهده و سپس به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا به آدرس www. edu. uast. ac. ir مراجعه و باتوجه به راهنمای مندرج در سامانه مذکور نسبت به بارگذاری مدارک اقدام و در مهلت مقرر با در دست داشتن مدارک مربوط به مرکز آموزشی مراجعه نمایند. 

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان موظفند در زمان بارگذاری مدارک در سامانه هم‌آوا، تمامی اطلاعات شناسنامه‌ای و سوابق تحصیلی موجود در سامانه خود را به دقت بررسی و در صورت وجود هرگونه مغایرت، در زمان ثبت‌نام حضوری، مراتب را به مرکز آموزشی اطلاع دهند. 

فتحیان در خاتمه گفت: پذیرفته‌شدگان می‌بایست در مقطع کاردانی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ از مقطع متوسطه و در مقطع کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ از مقطع کاردانی دانش‌آموخته شده باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در مرکز آموزشی محل قبولی نیستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز