خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار دو نمایشگاه بین المللی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۹۳

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی(نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری) و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته به صورت همزمان در محل نمایشگاه بین المللی مشهد فعالیت خود را شروع کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سعید صیفی در این خصوص افزود:  این نمایشگاه ها با نام های اختصاری  IRAN AGRI SHOW ۲۰۲۳ و IRAN WATER SHOW ۲۰۲۳ از تاریخ ١٩ لغایت  ٢٢ بهمن ماه در ساعت های۱۴ الی ۲۰ پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهند بود. 

وی در خصوص اهداف این نمایشگاه ها بیان داشت: از اهداف این نمایشگاه ها می توان به آشنایی با جدیدترین دستاورد های بخش سم، کود، بذر و سیستم های نوین آبیاری اشاره کرد. 

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران ادامه داد:  این نمایشگاه ها در سالن های فردوسی، مفاخر و عطار و در مساحت  ٨ هزار و پانصد مترمربع و با حضور ۱۰۸ شرکت کننده کلی که از این میزان ۴۳ شرکت متعلق به استان خراسان رضوی بوده، فعالیت رسمی خود را از عصر روز چهارشنبه ۱۹بهمن ماه آغاز کرد.

صیفی با اشاره به استان های شرکت کننده در این دونمایشگاه بین المللی، تصریح کرد: استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، هرمزگان  آذربایجان شرقی، فارس، همدان و خراسان شمالی نیز با ۶۵ شرکت کننده دیگر در این نمایشگاه حضور فعال دارند. 

وی همچنین گفت: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته شامل سم، کود، بذر، سیستم های نوین آبیاری، آب و فاضلاب است.

دو نمایشگاه بین المللی کشاورزی و آب و فاضلاب از ۱۹ تا ۲۲بهمن ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر بوده و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ از غرفه‌های این نمایشگاه ها بازدید کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز