خبرگزاری کار ایران

بارش برف سبب لغزنده بودن راههای مواصلاتی آذربایجان غربی شد/ جاده‌های پیرانشهر_تمرچین و برهان مسدود است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۴۴

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: بارش برف در استان مسیر های مواصلاتی پیرانشهر_تمرچین و جاده برهان در مسیر مهاباد_بوکان را مسدود کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا پناهی مقدم با اشاره به بارش برف در بیشتر نقاط استان گفت: مناطق کوهستانی و گردنه‌های ارتباطی بویژه جاده پیرانشهر به مرز تمرچین و جاده برهان در مسیر  مهاباد به بوکان به دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود است.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه در گردنه زمزیران واقع در محور سردشت به مهاباد و گردنه مائین بلاغ شاهین دژ به تکاب در جنوب استان نیز با علت حجم بارش برف و شرایط جوی، فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

پناهی مقدم، در رابطه با وضعیت محورهای شمال استان آذربایجان‌غربی افزود: بارش برف در این مناطق هم گزارش شده لذا خودروها فقط با استفاده از زنجیر چرخ می‌توانند در گردنه علیمردان در محور چایپاره به چالدران و جاده قدیم خوی به ماکو تردد کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه تقریبا تمامی مسیرهای جاده‌ای استان لغزنده است، گفت: با توجه به وضعیت بارش‌ها  شهروندان از سفرهای غیر ضروری جاده‌ای اجتناب کنند.

وی ادامه داد: رانندگان در صورت ضرورت به سفر، حتما لوازم زمستان و زنجیر چرخ را به همراه خود داشته باشند و نحوه بستن زنجیر چرخ را قبل از شروع سفر آموزش ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز