خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر؛

افتتاح مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی سیرجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۳۷

رئیس جمعیت هلال‌احمر شب گذشته در سفر به استان کرمان از داروخانه شهرستان سیرجان این جمعیت بازدید کرد و طی مراسمی‌به مناسبت دهه فجر، مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی موقوفه حضرت زینب (س) را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ پیرحسین کولیوند شب گذشته در مراسم جشن انقلاب در شهرستان سیرجان ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان حوادث اخیر در شهرستان خوی و کشورهای ترکیه و سوریه بیان کرد: جمعیت هلال احمر به مصداق آیه شریفه تعاونو علی البر و التقوی با همراهی نیروهای داوطلب و مردمی در کنار همه برای خدمت و امدادرسانی حضور خواهد یافت. 

کولیوند با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در شهرستان زلزله‌زده خوی خاطرنشان کرد: با تلاش امدادگران این نهاد مردمی و بین المللی و با برپایی ۱۱۰ اردوگاه؛ ۱۳۰ هزار حادثه دیده و متاثر از زلزله خوی اسکان داده شدند. 

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر هر زمان در هر حادثه‌ای که حضور یافته، موثر بوده است، افزود: هم اکنون تیم‌های امدادونجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور فعال در مناطق زلزله‌زده ترکیه و سوریه، افراد زیادی را نجات داده و هم چنین رهاسازی پیکر جانباختگان را از زیر آوار انجام می‌دهند. 

کولیوند تصریح کرد: این اقدامات و خدمات، نماد حضور و تعاون جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در بُعد ملی و بین المللی است. 

رئیس جمعیت هلال احمر به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ۲ رکن «حالت تحرک و حضور دائم» اشاره کرد و گفت: هرجای دنیا حادثه‌ای برای نوع بشر اتفاق بیفتد و اعلام نیاز و کمک کنند، حتما جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور نیروهای آموزش دیده و داوطلب حضور خواهد یافت. 

کولیوند در ادامه با اشاره به مشارکت و کمک مردم و صاحبان فکر و اندیشه در سرنوشت جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر حلقه اتصال بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان است و این فرهنگ باید ترویج یابد. . 

بازدید از داروخانه هلال احمر سیرجان

رئیس جمعیت هلال احمر در اولین لحظات ورود به شهرستان سیرجان از داروخانه هلال احمر این شهرستان هم بازدید کرد و گفت: در این داروخانه شاهد نظم خاص و بسیار عالی بودم و خوشبختانه این مجموعه کمبود دارویی ندارد و یکی از فعال‌ترین داروخانه‌های هلال احمر در سطح کشور است. 

افتتاح مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی موقوفه حضرت زینب (س) 

کولیوند در حاشیه افتتاح مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی موقوفه حضرت زینب (س) همزمان با دهه مبارک فجر بیان کرد: این ساختمان به همت خیرین و جمعیت هلال احمر استان کرمان احداث شده است. 

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ وقف و خیریه افزود: امروز در مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی موقوفه حضرت زینب (س) شاهد نصب نام و نشان و عکس واقفین این درمانگاه بودم که اقدام بسیار مهم و زیبایی است؛ زیرا با این کار اقدامات و اندیشه پیشینیان را در فرهنگ وقف ترویج و توسعه داده‌ایم و آیندگان از این اقدامات الگو می‌گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز