خبرگزاری کار ایران

پیوستن یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش‌آموز به هلال احمر تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۸۱۸

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: با اجرای طرح «همتا»، بیش از یک میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور ضمن دریافت آموزش کمک‌های اولیه و مواجهه با مخاطرات به عضویت هلال احمر در می‌آیند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، محمد گلفشان در این‌باره توضیح داد: هر یک از مربیان آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر در قالب این طرح در ۳ ماهه زمستان جاری به مدارس کشور معرفی می‌شوند و با حضور در کلاس‌های درس مقاطع دبستان و متوسطه اول، اصول مقدماتی کمک‌های اولیه را آموزش خواهند داد.

او افزود: همچنین هر یک از مربیان ۱۱۲ دانش‌آموز علاقه‌مند را شناسایی و به عضویت هلال احمر در خواهند آورد. دانش‌آموزان تازه عضو شده نیز سال آینده تحت آموزش‌های تکمیلی قرار می‌گیرند تا توانایی آموزش کمک‌های اولیه و مواجهه با مخاطرات را به همتایان خود یعنی دیگر دانش‌آموزان مدارس آموزش دهند.

گلفشان ادامه داد: امسال مربیان آموزش همگانی نقش راهبر خواهند داشت و در مرحله بعد هر کدام از دانش‌آموزان در تیم‌های ۱۱۲ نفره به عنوان سفیران آموزشی هلال احمر فعال خواهند شد.

رئیس سازمان جوانان تاکید کرد: معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر در برگزاری این طرح مشارکت خواهد داشت به این ترتیب که پشتیبانی محتوایی، فنی و تامین مربیان را انجام خواهد داد.

گفتنی‌است؛ رئیس جمعیت هلال احمر ماه گذشته گفته بود: امسال سال جذب حداکثری داوطلبان و اعضا است. سال آینده بر انتقال آموزش‌های تکمیلی به اعضای تازه وارد تمرکز خواهیم کرد و در ۱۴۰۳ از خدمات این نیروها بهره‌مند می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز