خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال‌احمر: 

پر شدن انبارها و نوسازی ناوگان امدادی دغدغه اصلی هلال‌احمر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۷۴۸

رئیس جمعیت هلال‌احمر در جمع مسئولان استان فارس تاکید کرد: امروز، پر شدن انبارها و نوسازی و تقویت لجستیک و ناوگان امدادی زمینی و هوایی هلال‌احمر بزرگترین دغدغه این جمعیت است. 

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ کولیوند در حاشیه سفر خود به استان فارس، شهرستان جهرم، گفت: جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در جایی کار و فعالیت می‌کنند که همه اهداف و فعالیت‌های آن در راستای رضای خداست؛ کمک‌های اجتماعی، مردمی، امدادونجات و خدمات تخصصی و… در هلال‌احمر به کمک جوانان انجام می‌شود. 

وی با اشاره به درخشش جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال‎احمر در عرصه کمک‎رسانی و امدادرسانی، ادامه داد: فعالیت‌های داوطلبانه و ارزشمند جوانان ایرانی، زبانزد خاص و عام است به طوری که رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر هم از داوطبان و جوانان عضو هلال‌احمر ایران به عنوان الگو یاد می‌کند. 

کولیوند اضافه کرد: خدمت صادقانه جوانان و داوطلبان به دلیل این است که در مسیری قرار گرفته‌اند و خدمت می‌کنند که در راه خداست؛ در قرآن کریم هم در بیش از ۱۰۰ آیه تاکید شده که در راه خیر و دستگیری از مردم بشتابید؛ کاری که جوانان و داوطبان جمعیت هلال‌احمر انجام می‌دهند. به همین دلیل است که محبت این جوانان در دل مردم است چراکه جمعیت هلال‌احمر در همه سختی‎ها در میدان عمل و امدادرسانی فعال است. 

وی با اشاره به سالگرد صدسالگی جمعیت هلال‌احمر گفت: همان طور که اعضای جوان و داوطلب در جمعیت هلال‌احمر فعال‌اند؛ پیشکسوتان هم با توان خود حضور دارند که ما باید قدردان حضور آن‌ها باشیم و در جهت توسعه حضور آن‌ها برآییم. 

طرح‎هایی برای آینده

کولیوند با اشاره به این که برنامه‌های جامعی برای پیشبرد جمعیت هلال‎احمر دارد، ادامه داد: اولین برنامه راهبردی ما مولدسازی در جمعیت هلال‌احمر استان‌ها و شهرستان‌هاست، به طوری که موقوفات و املاک هر شهرستان به خود آن‌ها واگذار شود تا عواید آن برای توسعه جمعیت هلال‎احمر همان شهر هزینه شود. اتفاقی که در واگذاری ۶۰ هکتار موقوفه در شهرستان جهرم هم در نظر گرفتیم و پیش بردیم. 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و با اشاره به اردوگاه آموزشی که به جمعیت هلال‌احمر شهرستان جهرم واگذار شد، افزود: انتظار ماست که این اردوگاه در راستای اهداف واقف استفاده شود و به یکی از اردوگاه‌های آموزشی، امدادی و فرهنگی ارزشمند در منطقه تبدیل شود. 

به فکر رفع مشکلات هستیم

وی با اشاره به خدمت ارزشمند جوانان جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: قاعدتا زمانی که خدمت خالصانه جوانان وجود دارد، ما هم باید به فکر رفع مشکلات آن‌ها باشیم. 

رئیس جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به جلسه پرسش و پاسخی که با امدادگران جمعیت شهرستان جهرم داشت، گفت: همه دغدغه امدادگران برطرف شدن مشکلات جمعیت است و هیچ فردی برای رفع مشکل خود مطالبه‎ای نداشت و این به طبع بلند آن‌ها برمی‌گردد. 

وی ادامه داد: همه تلاش ماست که مشکلات امدادگران حل شود؛ ما تلاش کردیم و مشکل بیمه حل شد، مشکل پرداخت معوقات و مشکلات معیشتی امدادگران و کارمندان ستادی هم به زودی حل می‌شود. 

کولیوند با اشاره به طرح زمستانه و آمادگی برای امدادرسانی در زمان بروز بحران در فصل زمستان و بهار افزود: تلاش ما این است که انبارهای جمعیت هلال‌احمر تقویت شود؛ حل معضلات لجستیک جمعیت هلال‌احمر، کمبود خودرو و بالگرد از مهم‌ترین دغدغه ‎های ماست. 

رئیس جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: هر زمانی که کمبودهای خودرو و بالگرد حل شود، نیازهای شهرستان‌ها هم برطرف می‎‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز