خبرگزاری کار ایران

نمره ۲۰ پلیس راهور به هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۲۶۱

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: نمره هلال احمر در امداد و نجات حوادث جاده‌ای ۲۰ است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ سرهنگ سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا با شرکت در اولین سمپوزیوم مدیریت و کاهش تلفات حوادث ترافیکی گفت: نقش هلال احمر در جاده‌ها بسیار مهم است. امدادگران در حوادث جاده‌ای بسیار دلسوز هستند. نمره هلال احمر در امداد و نجات حوادث جاده‌ای ۲۰ است. 

او افزود: هلال احمر در نجات جان گیر افتادگان در خودروهای حادثه دیده در حوادث ترافیکی جاده، بسیار خوب عمل می‌کند. در نوروز ۱۴۰۱ پنجاه و یک درصد از فوت شدگان در لحظه حادثه و قبل از انتقال به مراکز درمانی جان سپردند. بنابراین مدیریت صحنه حادثه و اقداماتی که هلال احمر در لحظات نخست انجام می‌دهد و همچنین خارج کردن صحیح مصدوم از خودرو بسیار مهم است چرا که این آمار می‌توانست بیشتر از این باشد. 

هادیانفر گفت: مطابق قانون ۳۲ دستگاه در کاهش حوادث جاده‌ای مسئول هستند و تعدادی از آن‌ها وظایف خود را فراموش کرده‌اند. امیدواریم با برگزاری این نشست‌ها هم گرایی بیشتری از طرف همه دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد. 

اولین سمپوزیوم ملی مدیریت و کاهش تلفات حوادث ترافیکی به ابتکار جمعیت هلال احمر، صبح امروز در سالن معاونت توانبخشی هلال احمر در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز