خبرگزاری کار ایران

اسلامی:

آژانس اطلاعات برنامه هسته‌ای ایران را در اختیار مخالفان مذاکرات قرار می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۸۶

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاعات برنامه هسته‌ای ایران را در اختیار مخالفان مذاکرات برای از سرگیری برجام قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاعات برنامه هسته‌ای ایران را به دست مخالفان مذاکرات برای ازسرگیری برجام یا توافق هسته‌ای می‌دهد. 

وی ادامه داد: ما از رفتار سیاسی و غیرحرفه‌ای آژانس در ارتباط با افشای گزارش‌های محرمانه برجام به مخالفان این مذاکرات متاسف هستیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه رابطه سازمان انرژی اتمی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر مبنای پادمان است، اظهار داشت: تلاش دشمنان برای نشان دادن عدم نیاز ایران به فناوری هسته‌ای و ادعای تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات نظامی و بمب اتم کذب است.

اسلامی تأیید کرد که دستاوردهای هسته‌ای اخیر ایران در زمینه‌های سلامت، پزشکی و محیط زیست و صنعت است.

وی با بیان اینکه طبق قانون مجلس ایران غنی سازی اساسا برای موارد صلح آمیز است و ایران همواره به ان.پی.تی متعهد است، تصریح کرد: موضوع برجام به تحریم‌ها علیه ایران به بهانه ادعاها از جمله ادعای ساخت بمب اتم توسط ایران مربوط می‌شود، اما طرفین از تعهدات خود سر باز زدند.

معاون رئیس‌جمهور در واکنش به اظهارات بورل درباره «زنده بودن» برجام، خاطرنشان کرد: هر زمان که طرفین برجام به تعهداتشان عمل کنند، ما نیز به آن بر خواهیم گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز