خبرگزاری کار ایران

در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری انجام شد؛

پاسخگویی مستقیم رئیس سازمان انرژی اتمی به مردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۹۲۰

معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری به صورت مستقیم و بی‌واسطه به سوالات و درخواست‌های مردم پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، نشست پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیات دولت به مطالبات مردمی پیش از ظهر امروز با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

اسلامی در مدت پاسخگویی به تعدادی از مردم و نخبگان علمی و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان، از استقبال سازمان انرژی اتمی ایران از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه خبر داد.

وی پس از برگزاری نشست پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیات دولت به مطالبات مردمی گفت: برگزاری این نشست‌ها، اقدام پسندیده و خوبی محسوب می‌شود زیرا مردم می‌توانند به‌طور مستقیم با مسئولان صحبت کرده و مشکلات و مسایل خود را مطرح کنند.

استقبال سازمان انرژی اتمی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه

به گفته معاون رئیس‌جمهور، تماس‌های امروز در سه بخش خلاصه می‌شود؛ نخست آنکه شامل تماس اشخاصی بود که دارای ایده و طرح فناورانه و پیشنهاداتی در این حوزه هستند و به سبب دنبال کردن سیاست درهای باز و توسعه نوآوری در سازمان، از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه این عزیزان استقبال می‌کنیم زیرا بر این باوریم که می‌توان چرخه خلاقیت و نوآوری را با چنین سیاست‌هایی در سازمان گسترش دهیم که در نهایت می‌تواند منجر به شتاب و توسعه فناوری شود.

اسلامی با بیان اینکه از پیشنهادات افرادی که امروز و در جریان این نشست تماس گرفتند؛ استقبال می‌شود و همچنین راهنمایی‌های لازم برای رسیدن به نتیجه، به این افراد ارائه شد، اظهار داشت: مقرر شد این افراد طرح‌های خود را به‌صورت مکتوب به سازمان تحویل دهند تا طرح و ایده‌ها در فرآیند ارزیابی قرار گیرند و اگر قابلیت اجرایی داشته باشند، به‌طور طبیعی مسیر خود را طی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه در جریان گفت‌وگوی تلفنی امروز با هموطنان عزیز از چنین طرح‌هایی استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: از این ایده‌ها به منظور توسعه و شتاب‌دهی در طرح‌های دانش بنیان، بهره‌مند خواهیم شد.

پاسخگویی مستمر در اولویت امور سازمان 

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به نوع دوم تماس‌هایی که در جریان نشست پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیات دولت به مطالبات مردمی مطرح شد، خاطرنشان کرد: این تماس‌ها شامل مسایل شخصی افراد و برخی از کارکنان بود که دستورات لازم برای حل مسایل و مشکلات این افراد صادر شد.

اسلامی درباره نوع سوم تماس‌های مردمی در جریان این نشست ابراز داشت: این بخش شامل تماس افرادی بود که در ارتباط با سازمان انرژی اتمی با مسایلی مواجه بودند که خوشبختانه در مدت زمانی که این نشست برگزار شد، مسایل چند نفر از این افراد بلافاصله حل و نسبت به پیگیری سایر موارد نیز دستورات لازم به‌منظور رسیدگی صادر شد .

وی با تاکید بر اینکه پاسخگویی به مشکلات و مسایل مردم فقط به این نشست‌ها محدود نمی‌شود، بیان کرد: پاسخگویی به هموطنان به‌صورت مرتب جزو برنامه‌های بنده قرار دارد و در طول هفته پاسخگوی درخواست‌ها، مکاتبات، پیامک‌ها و پیام‌های مردمی که در سامانه ارتباطات مردمی ریاست سازمان ثبت می‌شود؛ هستم. این رویه به صورت دایمی بوده و این‌گونه نیست که ساعت مشخصی را شامل شود و اکنون هیچ صف انتظاری برای پاسخگویی به کارکنان و مسوولان وجود ندارد و ملاقات با بنده به عنوان رییس سازمان به راحتی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز