خبرگزاری کار ایران

فراخوان پذیرش دوره پسادکتری در دانشکده علوم ریاضی تربیت مدرس

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۶۴۳

دوره‌های پسادکتری در قالب برنامه مشترک بنیاد ملی نخبگان و انجمن ریاضی ایران با هدف کمک به تکمیل تیم‌های پژوهشی استادان برجسته و حمایت از توانمندی‌های دانش آموختگان ممتاز کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در فراخوان اول برنامه مشترک بنیاد ملی نخبگان و انجمن ریاضی ایران، بر اساس اولویت‌های مورد نظر بنیاد تعداد ۱۰ نفر از اعضای هیات علمی به عنوان استاد میزبان انتخاب شده اند.

کلیه دانش اموختگان دوره‌های دکتری و یا دانشجویان دکتری که تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ از رساله خود دفاع می‌کنند، و واجد شرایط زیر هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان به نشانی https://sina.bmn.ir با آگاهی از استادان میزبان و موضوعات پژوهشی آنان، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ اقدام کنند. 

در فراخوان اول این برنامه تعداد ۱۰ نفر پژوهشگر پسادکتری مطابق شیوه نامه طرح شهید دکتر چمران، مورد حمایت بنیاد قرار می‌گیرند. متقاضیان می‌باید از تماس مستقیم با اساتید میزبان و انجمن ریاضی ایران اجتناب کنند. 

اسامی اساتید میزبان در برنامه مشترک پسا دکتری بنیاد ملی نخبگان و انجمن ریاضی ایران (فراخوان اول - زمستان۱۴۰۱) از دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تربیت مدرس و موضوعات پژوهشی آن اساتید به شرح زیر است: 

 علی ایرانمنش

موضوعات پژوهشی: 

الف) علوم محاسباتی: ریاضیات زیستی، جبر محاسباتی، ریاضی- شیمی و نانو محاسبات

ب) ریاضیات بنیادی پیشران: نظریه سرشت گروههای متناهی، تشخیص‌پذیری گروههای متناهی استفاده از روشهای مختلف و ابزار نظریه گراف، ابر ساختارهای جبری

منصور رزقی آهق

موضوعات پژوهشی: 

علم داده: یادگیری ماشین و یادگیری تقویتی- یادگیری عمیق- مدلسازی ریاضی در علم داده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز