خبرگزاری کار ایران

نشست انجمن خیرین سلامت استان با رئیس کل دادگستری گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۵۳۵

نشست انجمن خیرین سلامت استان با رئیس کل دادگستری گیلان و تعدادی از مدیران حوزه بهداشت و سلامت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه باید ببینیم در فرایند مداوای بیمار آیا درمان اصل است یا شیوه های درمانی تصریح کرد: حکیم بوعلی سینا معتقد بود که شیوه های درمان مقدم بر خود درمان است و از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه در روند ارائه خدمات درمانی باید کرامت انسانی نیز محفوظ بماند افزود: مدیریت در همه حوزه‌ها باید عقلانی و آینده نگر بوده و تصمیم گیری های کلان مدیریتی بر اساس نیازهای ده ها سال بعد اتخاذ شود.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه اظهار داشت: در برخی استان ها بخش های خصوصی فعال تر از بخش های دولتی عمل کرده و نقش مردم در فعالیت های اجتماعی و اقتصادی بسیار پر رنگ است در حالی که در استان گیلان نقش مردم و بخش خصوصی بسیار کمرنگ بوده و همین موضوع یکی از علت های عقب ماندگی این استان است.

این مقام ارشد قضایی همچنین ابراز داشت: مدیران انجمن مکلف هستند تا بخشی از آورده و پول هایی که در قالب هدیه از ناحیه خیرین در اختیار آن ها قرار داده می شود را در راستای زایش و افزایش سرمایه، ایجاد درآمد پایدار در جهت کمک به بیماران خصوصا بیماران صعب العلاج  سرمایه گذاری کنند و این یکی از وظایف اساسی و مهم انجمن خیرین سلامت در استان می باشد.

وی با بیان اینکه مکانی به عنوان همراه سرا توسط یکی از خیرین در نظر گرفته شده است تصریح کرد: این همراه سرا باید حداکثر ظرف مدت یک هفته جهت استراحت همراهان بیمار در شهرستان رشت به بهره برداری برسد تا افرادی که از سراسر استان جهت مداوای بیماران خود به رشت مراجعه می کنند از این مکان استفاده کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز