خبرگزاری کار ایران

سرپرست هلال احمر استان:

بیش از چهار هزار بیمار از تسهیلات هلال احمر قزوین بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۶۹

سرپرست هلال احمر استان قزوین گفت: 2 میلیارد و 400 میلیون تومان وام 4 درصد از طرف هلال احمر اتسان پرداخت شد، همچنین به 4 هزار و 100 بیمار با بیش از 4 میلیارد تومان کمک شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین خوئینی در نشست مطبوعاتی کمیته همیاری چهل و چهارمین فجر انقلاب که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد، گفت: عمده فعالیت‌ها در سوانح است و در آخرین عملیات در سطح کشور و اعزام به خوی 3 هزار دستگاه چادر و 3 هزار و 500 بسته غذایی توزیع شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: در بانک امانات تجهیزات پزشکی 350 قلم تجهیزات وجود ارد که در اختیار بیمارتن قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: پنج دوره طرح نذر آب اجرا شد و در آخرین مرحله در سه روستای استان فعالیت کرده و بیش از 7 هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

این مسئول افزود: در حوزه آموزش هم سعی کردیم هدف ما روستاهای دوردست باشد، آموزش‌ها به کاهش آسیب در زمان حوادث منجر می‌شود و در همین راستا 538 دوره عمومی برگزار شده و بیش از 12 هزار نفر را پوشش داده و در حوزه تخصصی هم 51 دوره برگزار شده است.

وی عنوان کرد: 54 هزار و 308 اثر به جشنواره رفیق خوشبخت من ارسال شد و اختتامیه آن در اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز