خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده وزیر ارشاد از فارابی/ فعالیت‌های یکسال اخیر قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۶۶۲

محمدمهدی اسماعیلی شب گذشته با حضور سرزده در بنیاد سینمایی فارابی گفت: بنیاد فارابی در یک سال گذشته در حوزه تولیدات سینمایی اقدامات خوبی را شروع کرده که قابل تقدیر است و امیدواریم این بنیاد با اقدامات و برنامه ریزی‌های مدون آماده حضور در جشنواره فجر سال آینده و همچنین حضور و معرفی سینمای ایران در سطح منطقه‌ای و جهانی باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه یکشنبه ۱۶ بهمن ماه همزمان با پنجمین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بنیاد سینمایی فارابی حضور یافت. 

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه این بازدید درباره حمایت فارابی از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر و حضور مطلوب در این رویداد گفت: کارنامه محصولات بنیاد سینمایی فارابی در دوره چهل و یکم فجر اقدام مهمی است که شایسته تقدیر است که امر نیازمند استمرار و برنامه ریزی‌های صحیح برای تولیدات فاخر در سال‌های آینده است. 

وزیر فرهنگ افزود: بعد از جشنواره فیلم فجر، فارابی باید برنامه‌ریزی خوبی برای شروع پروژه‌های سال آینده آغاز کند و با قدرت بیشتری به مسیری که شروع کرده، ادامه دهد. 

وی افزود: بنیاد فارابی در یک سال گذشته در حوزه تولیدات سینمایی اقدامات خوبی را شروع کرده است که قابل تقدیر است و امید است این بنیاد با اقدامات و برنامه ریزی‌های مدون آماده حضور در جشنواره فجر سال آینده و همچنین حضور و معرفی سینمای ایران در سطح منطقه‌ای و جهانی باشد. 

همچنین سیدمهدی جوادی، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز به ارایه گزارشی در خصوص تولیدات این بنیاد در سال گذشته و همچنین پروژه‌های سینمایی این بنیاد در سال آتی پرداخت و گفت: خانه فیلم اولی‌ها و المپیاد فیلمسازی نوجوانان از فعالیت‌های فارابی در سال گذشته بود که در راستای شعار عدالت فرهنگی و توجه به توسعه و ترویج سینما در شهرستان و مناطق کم برخوردار از سوی این بنیاد صورت گرفته است. 

گفتنی است چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشور در حال برگزاری است. بنیاد سینمایی فارابی با ۹ فیلم در این رویداد حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز