خبرگزاری کار ایران

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۷۵

زیارت امام هشتم در مشهد مقدس یکی از دلایل مهم برای سفر مردم به این شهر مذهبی تاریخی است. به همین دلیل بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که در نزدیکی حرم رضوی اقامت داشته باشند. اینگونه هر وقت که اراده کنند می‌توانند بدون صرف هزینه‌های بسیار و اتلاف وقت به حرم امام رضا (ع) دسترسی پیدا کنند و به همین دلیل مسافران بیشتر به دنبال هتل مشهد نزدیک حرم هستند. اگر می‌خواهید هتل های نزدیک حرم را بشناسید با ما همراه باشید.

هتل قصر الضیافه

یکی از بهترین اتفاق‌هایی که برای زائران حرم رضوی می‌تواند بیافتد، نزدیکی اقامتگاه آنان به صحن رضوی است. یکی از مناسب‌ترین هتل‌های نزدیک حرم قصر الضیافه است چرا که در ضلع شرقی حرم قرار دارد. از طرفی این هتل بسیار شیک و مجلل طراحی شده است و کمترین فاصله را با حرم دارد. این اقامتگاه فضایی معنوی و آرامی دارد و معماری سنتی آن چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این هتل فضای سبز، فروشگاه، کافی شاپ و 2 رستوران با تنوع غذایی بسیار بالایی دارد.

هتل مدینه‌الرضا

یکی از هتل های 5 ستاره‌ای که در نزدیکی حرم قرار دارد هتل مدینه الرضا نام دارد. مسافران می‌توانند کمتر از 2 دقیقه به حرم برسند. مسافران دغدغه‌ای برای تنظیم زمان مناسب به حرم را نخواهند داشت. هتل مدینه الرضا 18 طبقه دارد و 288 اتاق در این طبقات قرار دارند. این هتل امکانات مدرن و باکیفیتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. مهمانان این هتل می‌توانند اتاق‌هایی متناسب با سطح بودجه خود رزرو کنند. در واقع اتاق‌های استاندارد، ویژه، اکونومی و لوکس برای مهمانان وجود دارد چرا که هر اتاق امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی مجزا، تلفن و موارد دیگری را در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود.

هتل مجلل درویشی

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم را بشناسید

یکی از مجلل‌ترین هتل‌هایی که برای اقامت می‌توانید انتخاب کنید، هتل مجلل درویشی است. این هتل کیفیت و معماری شیکی دارد به طوری که مهمانان اقامتی آرام و لذت بخشی خواهند داشت. 223 اتاق این هتل در 23 طبقه قرار گرفته است. معماری این هتل و سقف‌های بلند آن چشم‌های مهمانان را به خود جلب می‌‌کند. اگر می‌خواهید سفری رویایی و خاطره انگیز داشته باشید اقامت در هتل مجلل درویشی بسیار توصیه می‌شود. این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم رضوی امکانات ویژه‌ای مانند مجموعه آبی، حمام ترکی، بدن سازی، کافی نت، مرکز خرید، اتاق سیگار و موارد دیگری دارد.

هتل حیات شرق

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم را بشناسید

اینکه هتل‌های کم ستاره به لحاظ کیفیت در سطح خوبی قرار ندارند قانونی قطعی و درستی همیشه نیست. چرا که هتل حیات شرق امکاناتی در حد هتل 4 ستاره در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل فاصله کمی به حرم مطهر رضوی دارد و تنها با 15 دقیقه پیاده روی می‌توانید به بارگاه امام هشتم دسترسی پیدا کنید. لابی هتل حیات شرق بسیار مجلل طراحی شده و مهمانان احساس نخواهند کرد که در هتلی 3 ستاره اقامت خواهند داشت. هرگونه امکاناتی را مسافران می‌توان از طریق لابی و خدمات اتاق درخواست کنند.

هتل کیانا

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد برای زیارت، هتل کیانا است. این هتل تازه ساز به حساب می‌آید به همین دلیل کیفیت امکانات آن بسیار زبانزد است. مسافران بسیاری هتل کیانا را به دلیل نزدیکی به حرم انتخاب می‌کنند. چیدمان و طراحی هتل بسیار مورد توجه مهمانان قرار دارد،‌ احساس آرامش و امنیت در آنها شکل می‌گیرد. به طوری که آنها تصور می‌کنند در خانه خود ساکن شده‌اند. هتل کیانا مشهد برای مسافرانی که نسبت به چیدمان و تمیزی اتاق حساس هستند بسیار توصیه می‌شود. امکانات ویژه‌ای که در این هتل می‌توان نام برد،‌ حمام به سبک ترکی، سالن سونا و جکوزی است. اگر می‌خواهید منظره‌ای دلنشین از شهر و درخشندگی حرم مطهر داشته باشند، می‌توانند به بام هتل بروند و از چشم انداز دل انگیز لذت ببرید.

هتل ارزان از کجا رزرو کنیم؟

اگر قصد سفر به مشهد در ایران را دارید و می‌خواهید قبل از سفر از محل اقامت خود مطمئن شوید در فلای تودی می‌توانید به راحتی و فقط با چند کلیک ساده رزرو هتل در مشهد را انجام دهید. از مزایای رزرو آنلاین هتل در مشهد این است که قبل از اقامت می‌توانید در مورد محل اقامت خود در مشهد یا هر یک از شهرهای ایران اطلاعات دقیقی به دست آورید، و با مقایسه انواع هتل های مشهد از هتل های لوکس و 5 ستاره مشهد، هتل های ارزان مشهد، هتل آپارتمان های مشهد تا هاستل های مشهد بهترین هتل را انتخاب کنید. در فلای تودی می‌توانند قبل از رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو هتل و محل اقامت خود کنند.

اگر می‌خواهید جستجوی بهتری به طور مثال برای بلیط تهران مشهد داشته باشید می‌توانید از امکانات فیلتر آن مانند قیمت هتل، درجه هتل، موقعیت مکانی هتل، امکانات هتل و هتل های تخفیف دار مشهد را پیدا کنید و با کارت شتاب رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید. اما سایت فلای تودی امکان رزرو ارزان برای هتل‌ها هم فراهم کرده است در واقع هتل‌هایی که تخفیف خورده‌اند در صدر جدول لیست هتل‌ها نمایش داده می‌شوند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز