خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بیش از ۱۷۰ راه روستایی در آذربایجان غربی بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۲۶۸

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۷۰ راه روستایی که بر اثر بارش برف و کولاک در استان بسته شده بود بازگشایی شد.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۷ هزار کیلومتر عملیات برف روبی در استان توسط ۲۰۰ راهدار و با استفاده از ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شده است.

آرامون افزود: از صبح امروز نیز بارش برف و کولاک‌درمحورهای‌مائین‌بلاغ،سردشت_مهاباد،ماکو_آواجیق،پیرانشهر_تمرچین،و محورهای مهاباد_سردشت باعث کندی تردد شده است.

وی افزود: راهداران از دقایق اولیه بارش های امروز با ۱۳ دستگاه خودروی راهداری در تلاش هستند تا از انسداد راه‌های درگیر در بارش جلوگیری کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به بازگشایی ۱۷۰ راه روستایی در استان گفت: همچنین تعدادی از راه های روستایی در شهرستان‌های ارومیه، تکاب، مهاباد، پیرانشهر، سردشت، مسدود است که بیش از ۱۸ دستگاه ماشین آلات و ۳۶ نفر راهدار. در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.

به گفته آرامون تمامی محورهای مواصلاتی شهری و روستایی  منتهی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی باز بوده و تردد در جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز