خبرگزاری کار ایران

تاکید وزیر فرهنگ بر فعال‌ شدن دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۸۸۲

وزیر ارشاد در بیست و هفتمین جلسه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با تاکید بر اینکه می بایست در دوره جدید، تمامی ظرفیت های کمسیون فعال شود، گفت: امیدواریم در دوره جدید به اهداف مدنظر قانونگذار در این حوزه دست پیدا کنیم و در نتیجه با همکاری تمامی دستگاه های مرتبط، دوره ای درخشان در کارنامه کمیسیون رقم خورد.

به گزارش ایلنا به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیست و هفتمین جلسه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و نخستین جلسه کمیسیون با ریاست محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و دبیری فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ امروز یکشنبه دهم بهمن ماه در محل این وزارتخانه برگزار شد. 

وزیر فرهنگ در ابتدای این جلسه در خصوص اهمیت و جایگاه والای این کمیسیون گفت: کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، مجموعه مغتنمی برای نظام به شمار می‌رود که بر اساس قانون به تصویب رسیده است و تحقق اهداف ترسیم شده آن لازم الاجرا است. 

وی در ادامه ضمن قدردانی از سال‌ها تلاش دبیر سابق کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در خصوص حضور فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ به عنوان دبیر جدید این کمیسیون گفت: آقای مهدی‌پور از چهره‌های باسابقه و شناخته شده اهالی رسانه محسوب می‌شود که امیدواریم با توجه به انگیزه‌های قوی که ایشان برخوردار است، کمیسیون و دبیرخانه آن فعال‌تر از گذشته عمل کنند. 

وزیر فرهنگ با تاکید بر اینکه می‌بایست در دوره جدید فعالیت کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تمامی ظرفیت‌های کمیسیون فعال شود، گفت: امیدواریم در این دوره بتوانیم به اهداف مدنظر قانونگذار در این حوزه دست پیدا کنیم و در نتیجه با همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط دوره‌ای درخشان برای کمیسیون رقم خورد. 

گفتنی است، بیست و هفتمین جلسه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با دستور جلسه «بررسی موانع اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات»، «تصمیم گیری در خصوص چگونگی ارتقای زیرساخت سامانه» و «بررسی نحوه اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» و با حضور نمایندگانی از نهادهای مرتبط در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز