خبرگزاری کار ایران

در چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای بررسی می‌شود:

اخبار جعلی و روش‌های شناخت و مقابله با آن

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۲۵۳

«چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای» با موضوع اخبار جعلی چهارشنبه ۲۸ دی ماه امسال با حضور متخصصان، صاحب‌نظران و کنشگران سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از گزارش روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی؛ حامد حاجی ملامیرزایی رییس «چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای» با بیان این مطلب افزود: در این همایش، از میان بیش از ۶۰ مقاله رسیده به دبیرخانه چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای، ۱۴ مقاله برگزیده و داوری شده توسط کمیته علمی همایش در حوزه‌های مختلف مرتبط با تکنیک‌های شناسایی و مقابله با اخبار جعلی، در قالب ۴ پانل تخصصی ارائه می‌شود.

به گفته وی، موضوع اخبار جعلی و نحوه شناسایی و مقابله با آن، از ماموریت‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که بر اساس ابلاغیه‌های شورای عالی فضای مجازی به این دستگاه محول شده است.

رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی خاطر نشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همایش‌های ۲ سالانه ملی سواد رسانه‌ای را تا کنون با موضوع‌های «مسئولیت اجتماعی، نظام خانواده و حکمرانی» برگزار کرده و در دوره چهارم این سلسله همایش‌ها، موضوع اخبار جعلی را مورد توجه قرار داده است. 

حاجی ملامیرزایی از همه پژوهشگران، صاحب‌نظران، فعالان و علاقمندان به حوزه سواد رسانه‌ای دعوت کرد تا در این همایش که در مجموعه باغ زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود به صورت آنلاین حضور بهم رسانند.

بنا بر این گزارش، علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی آن به نشانی www.milconf.ir  مراجعه کنند و از طریق کانال مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در سایت آپارات به نشانی  apparat.com/itdmc در چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای ایران شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز