خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی:

۷۰ درصد بازنشستگان کشور حداقل بگیر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۴۹۷

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: ۷۰ درصد بازنشستگان کشور حداقل بگیر هستند و ما خواهان ورود جدی دولت در جهت تحقق عدالت اجتماعی در جامعه کارگری و بازنشستگی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان اظهارکرد: جامعه کارگری و بازنشستگی کشور معضلات معیشتی دارند و ۷۰ درصد بازنشستگان کشور حداقل بگیر هستند. 

وی ادامه داد: جامعه کارگری دچار مشکلات امنیت شغلی هستند و درمان کارگران و بازنشستگان باید رایگان باشد. متاسفانه به رغم اینکه در قانون اساسی درمان رایگان است ولی جامعه کارگری و بازنشستگی از جیب خودشان پرداخت می کنند.

وی افزود: خانه کارگر به عنوان تشکل صنفی ولایت مدار سعی کرده درجهت حفظ منافع جامعه کارگری و بازنشستگی با ابعاد مختلف مانند تهیه سبد کالا، درمانی وآموزشی، فرهنگی و ورزشی کارگران قدم‌های شایسته‌‌ای بردارد.

وی خاطر نشان کرد: ما خواهان ورود جدی دولت در جهت تحقق عدالت اجتماعی درجامعه کارگری و بازنشستگی هستیم.

آیت الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان هم در این دیدار اظهار ‌کرد: در حال حاضر کشور در زمینه اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارد و بزودی با تدبیر مسئولان این مشکل حل خواهد شد و در گذشته مشکلات بزرگتری داشتیم که از آنها گذشتیم و قطعا از این شرایط هم عبور می‌کنیم.

وی ادامه داد: حل مسائل اقتصادی از جنگ ۸ ساله دفاع قدس مشکل‌تر است و امیدواریم این مشکل حل شود.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: خانه کارگر مشکل کارگران را به گوش مسئولان برسانند و مسئولان مشکلات کارگران و بازنشستگان را حل کنند. جامعه کارگری همیشه به نظام و انقلاب وفادار بودند و مطالبات کارگران باید مورد توجه قرار گیرد.

وی  خاطر نشان کرد: کارگران باید  امنیت شغلی داشته باشند و مسئولان مطالبات آنها را به صورت جدی دنبال کنند و حمایت از تولید ملی تنها راه‌حل مشکل بیکاری در کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز