خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر استان گلستان :

هیج کس به فکر بازنشسته‌ها نیست/ تأمین اجتماعی هر چه زودتر به تعهدات خودش عمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۱۷۱

دبیراجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: با گرانی هایی که در جامعه وجود دارد بازنشستگان تلاش می کنند زنده بمانند نه اینکه زندگی کنند.

غلام رضا طالبا درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: با وجود اینکه ۳ ماه از سال می گذرد متاسفانه ۲۵ درصد متناسب سازی حقوق سال گذشته پرداخت نشده و با این تورم وحشتناکی که درجامعه وجود دارد هیج کس به فکر بازنشسته‌ها نیست.

وی بیان کرد: چه دست‌هایی پشت پرده است که می خواهند بازنشستگان را در مقابل دولت قرار دهند. دولت می تواند علی الحساب مبلغی به حساب بازنشستگان وازیر کند اما هنوز این‌ کار انجام‌ نشده است.

دبیراجرایی خانه کارگر گلستان افزود: ۷۰ درصد بازنشستگان درکشور حداقل بگیر، ۱۵ درصد میان بگیر ومابقی حداکثر بگیر هستند.

طالبا بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی هر چه زودتر باید به تعهدات خودش برای ۲۵ درصد متناسب سازی حقوق سال ۱۴۰۰ اقدام کند  چون که بازنشستگان امروز تلاش  می کنند زنده بمانند نه اینکه زندگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی  هر چه زودتر ۲۵ درصد متناسب سازی سال گذشته را درماه خرداد اجرایی کنند تا بازنشستگان بتوانند برنامه ریزی مناسبی برای ادامه زندگی خود داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز