خبرگزاری کار ایران

مرادی: لیست خروجی هنوز نداریم/ در فوتبال حرفه‌ای مصدومیت زیاد است/ فدراسیون کمک کند تا فولاد نماینده موفق ایران در آسیا باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۱۰۹

باشگاه فولاد می‌گوید هنوز هیچ نامه‌ رسمی مبنی بر جذب بازیکنانش دریافت نکرده و برای حضور هر چه بهتر در لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون می‌تواند به شاگردان نکونام کمک کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته جواد نکونام بابت شرایط فولاد تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گلایه کرد. قوانین نقل و انتقالاتی سازمان لیگ و رقبای تا دندان مسلح آسیایی از جمله گلایه‌های نکونام بود. در همین شرایط اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون فولاد کم نبوده است. 

در همین رابطه بعد از انتخاب حمید رضا رادکیا، این باشگاه سخنگو تعیین کرده و قصد دارد بر خلاف گذشته روند شفافی در بخش ارتباط با رسانه‌ها داشته باشد تا درگیر حواشی گذشته نباشد. 

بر این اساس آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد در گفتگو با ایلنا، پیرامون گلایه‌های جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی صنعت نفت و فولاد، اظهار داشت: در شرایطی که الفیصلی عربستان 8، 9 بازیکن جدید جذب کرده ما به دلیل قوانین نقل و انتقالاتی بیشتر از 3 بازیکن خارجی نمی‌توانیم داشته باشیم. در لیست هم ما نمی‌توانیم بیش از بیست بازیکن در لیست داشته باشیم. ما به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا یک ماه مانده به مسابقات، از فدراسیون درخواست مساعدت داریم. چرا که قصد داریم حضور قدرتمندی داشته باشیم و آبروی ایران در آنجا حفظ شود نه اینکه زنگ تفریح باشیم. 

وی در پاسخ به اینکه سرمربی فولاد بابت عدم پرداختی یکسان بازیکنان گلایه کرده و دریافت‌های یواشکی را برای این موضوع به کار برده، گفت: این موضوع در زمان مدیریت آقای رادکیا اتفاق نیفتاده است. حتماً این موضوع را بررسی می‌کنیم چرا دریافتی بعضی بازیکنان بیشتر بوده است.

سخنگوی باشگاه فولاد در خصوص شائبه‌های نقل و انتقالاتی پیرامون این تیم، عنوان کرد: اگر لیست خروجی باشد حتما از سوی بنده یا رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد. متاسفانه بعضی تیم‌ها برای اینکه از نظر روحی- روانی بازیکن ما را دچار مشکل کنند به رسانه‌های هواداری خود اعلام کردند که این اخبار را تنظیم کنند و از طریق بعضی صفحات مجازی بازنشر دادند. در مورد لیست ورودی، بله قطعاً یکسری نفرات در لیست ما هستند و مشغول مذاکره با آنها هستیم. اما به دلیل مسائل حرفه‌ای امکان طرح نام آنها نیست. هر وقت عقد قرارداد رسمی صورت گرفت، قطعاً خبر آن را به طور رسمی منتشر کنیم.

مرادی درباره علت مصدومیت‌های زیاد بازیکنان فولاد گفت: در فوتبال حرفه‌ای مصدومیت زیاد و امری طبیعی است. ما سالیان گذشته در تیم‌های دیگر لیگ هم شاهد این موضوع بودیم.

وی درباره حمایت باشگاه فولاد از نکونام عنوان کرد: ما تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. آقای رادکیا و اعضای هیات مدیره، از عملکرد سرمربی تیم خیلی راضی هستند. هدف تیم ما در جام حذفی قهرمانی، قرار گرفتن در جایگاه بالا لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور قدرتمند و افتخارآفرینی برای فوتبال کشور است.  ما تمایل نداریم در لیگ قهرمانان آسیا زنگ تفریح باشیم. وقتی در فوتبال روز دنیا چلسی 40 یا 50 بازیکن دارد چرا ما نتوانیم به خاطر اعتلای نام ایران بازیکنان بیشتری جذب کنیم. امیدواریم فدراسیون فوتبال، رسانه‌ها و... ما را در این مسیر سخت حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز