خبرگزاری کار ایران

نکونام: دربی خوزستان همیشه حساسیت دارد/ نقل و انتقالات زمستانی سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۶۵۸

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است روند نقل و انتقالات در نیم فصل بسیار سخت پیش می رود.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: دربی‌های خوزستان همیشه حساس است. دیدار فردا هم مانند تمامی دیدارها برای هر دو‌تیم سخت خواهد بود. با تمام تمرکز و توان در این دیدار حاضر می‌شویم. امیدواریم شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم.

وی افزود: صنعت نفت آبادان تیم خوب و بابرنامه‌ای است. به نظر من جایگاهی که الان نفتی‌ها در جدول دارند، جایگاه واقعی‌شان نیست. در هر صورت این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با نمایش خوبی که ارائه خواهیم کرد، به موفقیت برسیم. ما پیش از دیدارهای آسیایی باید ۵ مسابقه در لیگ برتر برگزار کنیم. بازی به بازی جلو می رویم چون هر کدام برای ما یک فینال است و اکنون تنها به دیدار فردا فکر می‌کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص نقل و انتقالات نیز گفت: بازیکن گرفتن در پنجره زمستانی مشکل است. به جرات می‌گویم در این مدت اصلا تعطیلی نداشتیم چون علاوه بر تمرینات و بازی‌ها باید نقل و انتقالات را هم پیش می‌بردیم. در حال تعامل و همفکری با باشگاه هستیم. واقعیت این است ما کمبود بازیکن داریم و اگر می‌خواهیم در نیم فصل دوم موفق باشیم باید بازیکن بگیریم و خودمان را تقویت کنیم. انشالله با پیگیری‌های باشگاه اتفاقات خوبی بیفتد. همچنان پیگیر هستیم ولی با مشکلاتی مواجه هستیم. امیدواریم به زودی بتوانیم خبرهای خوبی به هواداران بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز