خبرگزاری کار ایران

نکونام: جنگیدن در سه جام هیجان انگیز است/ خوشه طلایی را دست کم نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۰۶۰

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است تیمش باید هر سه جام(لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) را با قدرت پیش ببرد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از بازی خوشه طلایی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی های جام حذفی سخت تر از لیگ برتر است. شما در لیگ‌ فرصت برای جبران اشتباه دارید ولی در حذفی زمان محدود است و گاهی اولین اشتباه آخرین اشتباه است بنابراین باید دقیق و هوشیار باشیم. همیشه می‌گویند جام حذفی جام شگفتی‌هاست و این بارها ثابت شده‌ است، نباید در این مسابقات هیچ تیمی را دست کم گرفت. با انگیزه کافی وارد زمین می شویم تا انشالله شروع خوبی در مسابقات داشته باشیم. 

وی درباره خوشه طلایی توضیح داد: در فوتبال بازی آسان وجود ندارد. بازی‌های تیم خوشه طلایی را دیده‌ایم و آن‌هارا آنالیز کرده‌ایم. تیم قابل احترامی هستند و  مثل تمامی مسابقات باید با تمرکز کامل در میدان حاضر شویم و برای موفقیت بجنگیم. ما قبلا طعم قهرمانی در جام حذفی را چشیده‌ایم و به خوبی می‌دانیم که در این جام باید در تمامی مسابقات با تمرکز بالا حاضر شویم و تا ثانیه آخر تلاش کنیم. چند بازیکن مصدوم داریم اما تمامی بازیکنان ما کیفیت خوبی دارند. به هیچ وجه حریف را دست کم نخواهیم گرفت. 

نکونام در پایان گفت: باید خودمان را برای جنگ در سه جام آماده کنیم. بعد از حذفی دوباره به لیگ برمی‌گردیم. خیلی زود هم لیگ قهرمانان برایمان آغاز می شود. جنگیدن در سه جام در عین حال که هیجان انگیز است، دشوار نیز هست. باید خودمان را تقویت کنیم تا نتایج خوبی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز