خبرگزاری کار ایران

جشنواره فروش ویژه تور کربلا آرمین تراول در ماه رجب آغاز شد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۳۵۲

قطعا سفر در ماه رجب به کربلا یکی از خاطره انگیز ترین روز های زندگی شما خواهد بود. در این ماه که بیشتر زائرین عزیز امام حسین(ع) به سوی کربلا و نجف راهی می شوند، روز های پرشوری در این دو شهر رقم می خورد. در ادامه میخواهیم با هم بیشتر درباره ی تور کربلا های آرمین تراول در این ایام صحبت کنیم، پس همراه ما باشید.

تور کربلا در ماه رجب

تور کربلا در ماه رجب هم مانند دیگر تور های کربلا ما دارای خدمات بسیار خوبی است. کسانی که در این ماه به کربلای معلی سفر میکنند به جای یک تیر و دو نشان، یک تیر و چندین نشان را با هم مورد هدف قرار داده اند. در این ماه ایام مناسبتی است که شامل : ولادت امام محمد باقر(ع)، شهادت امام محمد هادی(ع)، ولادت امام علی(ع) و روز پدر، مبعث پیامبر(ص) و شهادت امام موسی کاظم (ع) می شود.

قیمت تور های کربلا در رجب چند است؟

اگر به دنبال تورهای ارزان قیمت کربلا هستید سفر در این ماه به شما زائر عزیز پیشنهاد نمی شود. در ماه رجب به دلیل رویداد های مختلف مناسبتی، قیمت هتل ها، خدمات و پرواز روند صعودی خود را طی میکند. اگر به دنبال دریافت قیمت های دقیق تور کربلا در این ماه هستید میتوانید با شماره ی 09389464506 تماس بگیرید.

تور هوایی کربلا از تهران

همیشه بهترین تور های کربلا از شهر تهران به اجرا در می آیند. بی شک میتوان گفت که تور کربلا آرمین تراول در میان دیگر مجریان یک سر و گردن بالاتر است. در تور های هوایی هم برای شما زائرین عزیز خدمات پروازی شامل پرواز رفت و برگشت، مدیر و مداح کاروان، خدمات اقامت در بهترین هتل های موجود کشور عراق در نظر گرفته شده است.

مدارک لازم برای ثبت نام تور کربلا چیست ؟

  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار 
  • کارت واکسن دو دوز تزریق یا تست کرونا 72 ساعت قبل
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور

چرا از آرمین تراول تور کربلا خریداری کنیم؟

شرکت خدمات مسافرتی، زیارتی، سیاحتی و جهانگردی آرمین تراول با بیش از 23 سال سابقه درخشان در زمینه اجرای تور های داخلی، خارجی و زیارتی کربلا و سوریه فعالیت دارد. شما میتوانید با خیال راحت از آرمین تراول تور کربلای مناسب خود را خریداری کنید. کارشناسان تور های زیارتی آرمین تراول در خدمت شما هستند. جهت تماس میتوانید با شماره های 09389464506 - 02156434900 - 02156434902 - 02156434901 در ارتباط باشید.

خدمات تور کربلا چیست؟

برای تور های زمینی کربلا در این بازه زمینی بهترین خدمات را در نظر گرفتیم. این خدمات شامل : اتوبوس رفت و برگشت vip، خدمات غذایی کاملا ایرانی، اقامت در هتل های درجه الف و ب(به درخواست زائر)، مدیر کاروان و مداح اهل بیت می شود که بی شک به بهترین صورت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تور کربلا در ولادت حضرت علی (ع) چگونه است؟

جشنواره فروش ویژه تور کربلا آرمین تراول در ماه رجب آغاز شد!

یکی از بهترین زمان های سفر به کربلا، ولادت حضرت علی(ع) یا همان روز پدر است. بسیاری از شهر های عراق به مناسبت این روز پر برکت، شهر چراغانی میکنند و شیرینی و شربت نذر می کنند. میتوانید این تور را به پدران خود هدیه دهید تا در این روز ، به زیارت امام علی(ع) بروند.

تور های کربلا چند روزه است؟

در تور های هوایی کربلا شما دارای 7 شب اقامت هستید که به صورت 7 شب و 8 روز اجرا می شود. تور های زمینی کربلا هم به صورت 8 روزه اجرا می شود که 6 شب اقامت دارد و با زمان رفت و برگشت محاسبه شده است. در این بین شما به زیارت دوره ای شهر سامرا و کاظمین هم خواهید رفت. 

جمع بندی

سعی کردیم در این مقاله به سوالات متداول شما در زمینه تور های کربلا پاسخ دهیم. امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده را کرده باشید و در صورت تمایل به وبسایت زیارتی آرمین تراول هم سری بزنید. آدرس وبسایت : armintravel.ir می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز