خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

هفت سارق در مشهد دستگیر شدند/ دستگیری جوانی با ١٩ فقره سابقه کیفری

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۵۵۱

فرمانده انتظامی مشهد گفت: هفت متهم به سرقت در جریان اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت درمشهد دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این عملیات گفت: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت تشدید مقابله با سرقت‌های شبانه در دستور کار سرکلانتری جنوب پلیس مشهد قرار گرفته است.

او افزود: تیم‌های تجسس کلانتری شهید فیاض بخش مشهد در این عملیات ضربتی، سه عامل سرقت خودرو‌های سواری را شناسایی و در حال تردد با پژو مسروقه به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: راننده خودروی سرقتی دستگیر شد، اما ۲ همدست او متواری شدند که در تعقیب و گریز با سلاح سرد در برابر مأموران انتظامی مقاومت نشان دادند، اما سرانجام زمین‌گیر شدند.

                                                                                                                                                                                                                                                                                        نگهبان بیان کرد: از این متهمان یک جفت پلاک خودرو و ۲ جفت پلاک جعلی کشف شد.

او تصریح کرد: ماموران تجسس کلانتری ۱۸ در این عملیات ٢ عامل دستبرد به خانه‌های مسکونی را نیز چهره زنی و در حال سرقت از یک ساختمان دستگیر کردند که در این ارتباط یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: همچنین در جریان اجرای این طرح  یکی از عاملان دستبرد به وسایل داخل خودرو با هفت فقره سابقه کیفری در مشهد دستگیر شد.

نگهبان اظهار کرد: شناسایی و دستگیری جوانی با ١٩ فقره سابقه کیفری و متهم به سرقت ۲ کارتن تجهیزات پزشکی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال، از دیگر نتایج اجرای عملیات ضربتی پلیس مشهد است.

او افزود: تحقیقات از متهمان با دستور مراجع قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز