خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد :

۷۰ درصد آلودگی هوای مشهد ناشی از حوزه حمل‌ و نقل است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۹۱۴

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیش از ۷۰ درصد آلودگی هوای شهر مشهد از حوزه حمل و نقل است و درمان این مشکل، استفاده از ناوگان حمل‎‌ونقل عمومی، از جمله اتوبوس است؛ به میزانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده و از وسایل شخصی پرهیز کنیم، به نفع شهر و فرزندان خودمان است.

به گزارش ایلنا از مشهد،  ایمان فرهمندی با بیان اینکه زحمت اصلی سازمان اتوبوسرانی بر دوش رانندگان اتوبوس است، اظهارکرد: اتوبوسرانی، شغلی برای امروز نیست، بلکه شغلی برای فرداست؛ اگر نقش‌آفرینی شما عزیزان نباشد، آینده غیرقابل تحملی از جنبه آلودگی هوا و محیط‌زیست و ... خواهیم داشت.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد آلودگی هوای شهر مشهد از حوزه حمل و نقل است و درمان این مشکل، استفاده از ناوگان حمل‎‌ونقل عمومی، از جمله اتوبوس است؛ به میزانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده و از وسایل شخصی پرهیز کنیم، به نفع شهر و فرزندان خودمان است.

فرهمندی گفت: برهمین اساس، اتوبوسرانی، فراتر از یک شغل پرفشار و سخت، خدمتی مقدس است چراکه آینده شهر و کشور را تضمین می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه رانندگان اتوبوس با رانندگی صحیح، رعایت اخلاق خوب و برخورد مناسب و صبر و تحمل بالا، به تحقق آینده بهتری برای شهر کمک می‌کنند، تصریح کرد: این نوع رفتار و اقدامات، موجب تشویق بیشتر مردم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی می‌شود و لذا شایسته تقدیر هستید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز