خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

توده جدید هوای سرد وارد ایران می‌شود/ پیش‌بینی بارش برف در ۱۸ استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۳۳۵

سازمان هواشناسی از ورود توده هوای سرد جدید به کشور و بارش برف در 18 استان طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش ایلنا، براساس جدیدترین پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور، پنجشنبه هفته جاری مجددا یک توده هوای سرد وارد کشور خواهد شد و ابتدا شمال شرق را درگیر می‌کند. روزهای جمعه و شنبه هفته آینده نیز سایر مناطق کشور کاهش دما را خواهند داشت که تا روز یکشنبه هفته بعدی این وضعیت ادامه دارد.

مطابق اعلام سازمان هواشناسی کشور، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری، افزایش ۲ تا ۳ درجه‌ای دما در کشور روی می‌دهد، اما روز سه‌شنبه بارش‌های خطرناک (سیل‌آسا) برای جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود، اما به نظر می‌رسد پس از بارش‌های این هفته، دیگر بارش چندانی در کشور نخواهیم داشت، البته هفته اول بهمن‌ماه کشور بارش‌های کمی را تجربه خواهد کرد.

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، سامانه بارشی فعال فعلی در زمان حاضر به مناطق مرکزی کشور رسیده است، این سامانه امروز در خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و جنوب زنجان فعال خواهد بود و بارش‌ها در کرمانشاه و لرستان به‌صورت برف و حجیم خواهد بود.

برای فردا نیز علاوه بر استان‌های مذکور، بارش برف در تهران، البرز، قزوین، زنجان، قم و همدان پیش‌بینی می‌شود که در شهر تهران بارش برف بیشتر از بارش‌ برف قبلی خواهد بود و باعث بروز مشکلاتی برای تردد وسایل نقلیه خواهد شد. همچنین فردا در استان گیلان، خراسان شمالی، نیمه شمالی سمنان و خراسان رضوی بارش برف پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز