خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

هشدار نارنجی برف و کولاک در تهران و ۱۷ استان دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۷۹۱

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش برف، کولاک و مه آلودگی هوا در تهران و ۱۷ استان دیگر هشدار داد.

به گزارش ایلنا، براساس جدیدترین هشدار سازمان هواشناسی، امروز بارش برف، مه آلودگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف در استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، ارتفاعات شمال خوزستان، شمال ایلام، نیمه جنوبی کردستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب زنجان رخ خواهد داد. 

همچنین سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه، بارش برف، مه آلودگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف را برای استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی، غرب سمنان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، ارتفاعات شمال خوزستان، ارتفاعات گیلان و مازندران و شمال ایلام پیش‌بینی کرده است. 

این سامانه اثرات مخاطره آمیزی نظیر اختلال در سفرهای بین شهری و داخل شهر، اختلال در فعالیتهای عمرانی، تاخیر و احتمال لغو پروازها، خسارت به صنعت کشاورزی و اختلال در انتقالِ منابع انرژی بویژه برق و گاز در پی دارد.

توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایرکوچ‌رو پرهیز شود و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی، توسط شهرداریها، راهداری‌ها، آب و فاضلاب شهری، دستگاه‌های امدادی و سایر دستگاه‌های اجرائی مسئول در دستور کار قرار گیرد. همچنین نمک پاشی معابر، مدیریت مصرف سوخت و انرژی توصیه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز