خبرگزاری کار ایران

درخواست برای بازگشایی کارخانه «لاستیک‌سازی خرم آباد»

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۲۱

تعدادی از اهالی وجوانان جویای کار شهرستان خرم آباد در استان لرستان خواستار تسریع در ساخت کارخانه لاستیک‌سازی «نیکرو گسترش» ورفع مشکلات و بازگشایی این پروژه عمرانی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از اهالی و جوانان جویای کار شهرستان خرم آباد در استان لرستان، خواستار تسریع در حل مشکلات و رفع موانع راه‌اندازی پروژه ساخت کارخانه لاستیک‌سازی «نیکرو گسترش» بعداز ۹ سال از کلنگ‌زنی شدند.

یکی از اهالی شهرستان «خرم آباد» در تشریح مشکلات این واحد نیمه کاره گفت: احداث کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد که در شهرک صنعتی شماره سه خرم آباد کلنگ زنی شده از سال ۹۳ در حال ساخت است و حدود ۱۰درصد ساخت آن پیشرفت فیزیکی داشته است. در حال حاضر اهالی منطقه و شماری از جوانان جویای کار در انتظار بازگشایی کارخانه از سوی مسئولان هستند.

به گفته وی؛ مهمترین مشکل حال حاضر که برخی مسئولان مطرح کرده‌اند؛ جدا از مشکل تامین نشدن منابع مالی، مسایل زیرساختی است که رفع آن‌ها نیازمند همکاری و تلاش مدیران دستگاه‌های مربوطه است. در عین حال سرمایه‌گذار بخش خصوصی به دلیل تزلزل بازار تمایلی برای انجام کار ندارد.

وی با ابراز تاسف از بی‌توجهی مسئولان وقت برای راه‌اندازی این کارخانه، افزود: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که اخیرا معاون صندوق توسعه ملی در سفر اخیر خود به استان لرستان داشته‌اند، با تامین اعتبار دستور رفع مشکلات این واحد تولیدی صادر شده در عین حال بانک ملی نیز با پذیرش طرح قول پرداخت تسهیلات را داده است.

این کارگر با بیان اینکه این شرکت به عنوان یکی از پروژه‌های مهم صنعتی استان به ویژه در حوزه تولید شناخته شده است، گفت: باتوجه به شرایط بد اشتغال در شهرستان «خرم آباد» و اینکه شرکت لاستیک‌سازی در صورت راه‌اندازی می‌تواند یکی از منابع درآمدی و اشتغال دست‌کم هزار کارگر به‌صورت مستقیم باشد، از مسئولان درخواست داریم برای آغاز فعالیت این کارخانه، هرچه سریعتر اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز