خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل خبر داد؛

تلاش برای احیای ۸۰ واحد تولیدی راکد تا پایان سال جاری در اردبیل/تدوین برنامه ۵ ساله برای اشتغال ۴۰ هزار نفر در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۶۹۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای احیای ۸۰ واحد تولیدی راکد تا پایان سال جاری در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۵۳ واحد از این تعداد به چرخه تولید بازگشته‌اند.

به گزارش ایلنا، یاسر عبداللهی عابد در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم شناسایی و احصای واحدهای راکد و فعال در استان بوده که در این زمینه امسال برای احیای ۸۰ واحد تولیدی راکد برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: از بین این ۸۰ واحد تولیدی، تاکنون ۵۳ واحد احیا شده و تلاش می‌شود تا پایان سال جاری تمام واحدهای راکد قابل احیا به عرصه تولید و صنعت برگردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: در زمینه اشتغال با توجه به نرخ بیکاری بالای ۱۵ درصدی استان اردبیل در سرشماری سال ۱۳۹۵، نقشه راه اشتغال استان برای ۳ سال آتی، طی برگزاری نشست‌های مکرر و کارشناسی‌شده، تدوین شده است.

عبداللهی عابد ادامه داد: در این نقشه راه، ۲ گام طراحی شده که گام اول ۲ سال و گام دوم ۳ سال است و جهت ایجاد فرصت شغلی برای حدود ۳۰ تا ۴۰هزار نفر برنامه‌ریزی انجام یافته است.

وی گفت: با تأمین تسهیلات ۲۸۸میلیارد تومانی برای ۸ طرح دانش‌بنیان در حال اجرا، می‌توان برای ۶۸۰ نفر هم اشتغال‌زایی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز