خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سالجاری تاکنون؛

رمز بیش از ۲۰۰۰ کارت سوخت در منطقه ارومیه بازیابی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۰۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز، بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ کارت هوشمند سوخت در سطح منطقه رمزگشایی شده است.

به گزارش ایلنا، احمد مجرد اظهار کرد: در ۹ ماه سال جاری، تعداد ۲ هزار و ۴۰۰  کارت  سوخت هوشمند انواع وسایل نقلیه از جمله کامیون، سواری و موتور سیکلت در مرکز و شهرهای شمال استان رمزگشایی شده است.

وی افزود: مالکان خودرو که رمز کارت سوخت خود را فراموش و یا اشتباه وارد کرده‌اند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق با مراجعه به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه به‌ صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت خود را ارائه دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مالکان خودروها در صورت فراموشی کارت سوخت در جایگاه، می‌توانند با ارائه مدارک هویتی کارت سوخت خودروی خود را از مسئول جایگاه دریافت کنند، در غیر اینصورت می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به درخواست صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به همراه مدارک شناسایی خودرو به دفاتر پلیس+10 امکان‌پذیر است و ثبت‌نام‌کنندگان کارت سوخت المثنی می‌توانند روند صدور کارت خود را از سایت WWW.EPOLICE.IR  پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز