خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش:

شهید سلیمانی با ایجاد محور مقاومت لرزه بر تن استکبار انداخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۰۳۵

امیر سرتیپ پوردستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت را در مقابل جبهه استکبار ساماندهی کرد و با ایجاد محور مقاومت، لرزه بر تن استکبار انداخت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با آنا، با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت را در مقابل جبهه استکبار ساماندهی کرد گفت: شهید سلیمانی با ایجاد محور مقاومت، لرزه بر تن استکبار انداخت.

وی با بیان اینکه جبهه استکبار به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید در منطقه بود اظهار داشت: شهید سلیمانی با مجاهدت‌های مومنانه و استفاده از ظرفیت‌های جبهه مقاومت توانست استراتژی دشمنان را در هم بشکند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با بیان اینکه شهید سلیمانی با زمین‌گیر کردن نیروهای تکفیری توانست طرح دشمنان را ساقط کند، تاکید کرد: جبهه استکبار به علت شکست‌های پیاپی و مفتضحانه طرح‌هایش در منطقه، حاج قاسم را به شهادت رساند.

امیر سرتیپ پوردستان خاطرنشان کرد: امروز خداوند را شاکریم که در راس نیروی قدس سپاه، سردار قاآنی به عنوان جانشین شهید سلیمانی حضور دارد که سال‌ها در کنار این شهید والامقام انجام وظیفه کرده و مسیر حاج قاسم را با قدرت، سرعت و حمایت بیشتری ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز