خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

در مرز‌های شرقی کشور بهترین سنگر‌ها و پایگاه‌های مرزی را ساختیم/ ساخت ۱۷ پادگان را آغاز کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۷۳۲

امیر سرتیپ حیدری گفت: در مرز‌های شرقی کشور احداث‌هایی داشته‌ایم و بهترین سنگر‌ها و پایگاه‌های مرزی را ساختیم و روند ساخت اماکن پادگانی هم ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (دوشنبه) در آئین افتتاح منازل سازمانی این نیرو که در شهرک امیرالمؤمنین(ع) تهران و همزمان به‌صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش به همت معاونت مهندسی و معاونت آماد و پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی را جهت ساخت برنامه‌ریزی و مصوب کرده است و تا امروز حدود ۱۵ هزار واحد در دست ساخت قرار گرفته که از ۱۰ درصد تا ۱۰۰ درصد ساخته و تحویل داده شده‌اند.
وی ادامه داد: تاکنون پنج هزار و ۲۳ واحد افتتاح شده است و بقیه هم در ماه‌های آینده ساخته و تحویل نیرو‌ها خواهد شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برای تهاتر نیاز به ایجاد سند و تغییر کاربری اراضی داریم، گفت: تاکنون در این رابطه اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و این روند ادامه دارد.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) مبنی بر اینکه «ارتش را نو کنید»، عنوان کرد: ما نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کردیم و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی پرداخته‌ایم. تاکنون ساخت ۱۷ پادگان را آغاز کرده‌ایم که چهار پادگان ساخته شده و بقیه هم در حال ساخت هستند.
وی تصریح کرد: همچنین ۱۱ بیمارستان را به‌طور کامل بازسازی کرده‌ایم و در دوران کرونا نیز هفت بیمارستان ۶۰ تختخوابی با تضمین ۱۵ سال ماندگاری ساختیم و در اختیار  وزارت بهداشت قرار دادیم. همچنین نیروی زمینی ارتش در نواحی غربی مرز‌های کشور اماکن پادگانی مستحکم و مجهزی را برای کارکنان مرزی ساخته است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در مرز‌های شرقی کشور احداث‌هایی داشته‌ایم و بهترین سنگر‌ها و پایگاه‌های مرزی را ساختیم؛ همچنین روند ساخت اماکن پادگانی هم ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز