خبرگزاری کار ایران

بدلیل یخبندان و کاهش شدید دما:

مدارس فریدونشهر اصفهان فردا تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۸۳

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: مدارس شهرستان فریدونشهر در همه مقاطع تحصیلی فردا یکشنبه چهارم دی به علت یخبندان و کاهش شدید دما تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایلنا، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان شامگاه شنبه از تعطیلی و آغاز با تاخیر برخی مدارس استان در روز یکشنبه چهارم دی خبرداد.

جلال سلمانی، اظهار داشت: همه مقاطع تحصیلی شهرستان فریدونشهر فردا یکشنبه چهارم دی به علت یخبندان و کاهش شدید دما تعطیل خواهد بود.

وی افزود: مقاطع ابتدایی شهرستان‌های فریدن و بوبین میاندشت نیز فردا تعطیل خواهد بود و سایر مقاطع در این شهرستان‌ها با یک و نیم ساعت تاخیر آغاز به کار خواهد کرد.

سلمانی گفت: مدارس شهرستان‌های چادگان، خوانسار و سمیرم نیز در همه مقاطع فردا با یک و نیم ساعت تاخیر آغاز به کار می کند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی به قوت خود در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

شهرستان های فریدن، فریدونشهر، بویین میاندشت، چادگان و خوانسار در غرب و سمیرم در جنوب اصفهان است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز در باره نفوذ توده هوای سرد و کاهش محسوس دما بین پنج تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد، یخبندان معابر عمومی و سطح جاده ها از اواسط روز یکشنبه تا اواخر روز سه شنبه هفته جاری در استان "هشدار زرد" صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز