خبرگزاری کار ایران

مبارزه با سرقت باید با اقدامات جهادی و تحرک ویژه‌ای صورت بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۳۰۲

رئیس پلیس آگاهی فراجا مبارزه با سرقت و دستگیری مجرمان را از اولویت‌های برنامه جاری پلیس آگاهی دانست و بر ضرورت اقدام جهادی دراین زمینه تاکید کرد.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمد قنبری» در خصوص اقدامات پلیس در مبارزه با سرقت اظهار داشت: امروز برخی از سارقان از آخرین تکنیک‌ها و تکنولوژی‌ها برای پیشبرد کارخود استفاده می‌کنند به همین لحاظ شیوه مقابله و روش‌های برخورد با آن‌ها متناسب با دگرگونی‌های سرقت متحول شده و برنامه ریزی در مورد مبارزه با اینگونه جرایم مستلزم نگاه جدیدی است که با این تحولات همراه باشد.

وی با بیان اینکه مبارزه با سرقت به عنوان یک دغدغه ملی مطرح و مورد توجه مسئولان نظام قرار گرفته است، افزود: پلیس در راستای تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» در خصوص برنامه ریزی برای کاهش جرم و جنایت، موضوع مبارزه با سرقت در اولویت‌های عملیاتی فراجا قرار دارد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا ادامه داد: قرارگاه مبارزه با سرقت به منظور مدیریت و مهار رشد بی‌رویه آن، هم افزایی، مسئول سازی و همگرایی نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی در ایفای نقش خود در پیشگیری از سرقت و همچنین در راستای ارتقاء امنیت جامعه و مدیریت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: درحوزه مبارزه با سرقت و پیشگیری از انواع آن باید اقدامات جهادی و تحرک ویژه‌ای صورت گیرد که تمامی موضوعات دراین زمینه باید از طریق قرارگاه مبارزه با سرقت پیگیری شود.

این مقام انتظامی ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات مستمر قرارگاه مبارزه با سرقت با حضور کلیه اعضاء، استفاده از حداکثر امکانات، منابع و توانمندی‌های موجود به جهت برخورد قاطع با سارقان درکوتاه‌ترین زمان ممکن با در نظر گرفتن جفرافیای زمانی و مکانی جرم سرقت را خواستار شد و گفت: کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات منوط به پیگیری عملیاتی و ستادی با لحاظ کردن کلیه دستورات تاکتیکی و عملیاتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز